|
کدخبر: 143479

انتقاد شدید پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از رسول‌پناه

طاهرزاده: اولسان در یک نیمه کاری کرد که پرسپولیس در یک دقیقه باید انجام می‌داد. مدیرعاملِ دندانپزشک ضربات بزرگی زدپیشکسوت باشگاه پرسپولیس از مهدی رسول‌پناه مدیرعامل پیشین این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

فوتبال انتقاد شدید پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از رسول‌پناه

بهنام طاهرزاده درباره شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهارکرد: مدیریت یک دندانپزشک در باشگاه باعث شد او نتواند مهره‌هایی چون خلیل‌زاده را حفظ کند و مفاد قرارداد رسن به گونه‌ای بود که او هم از پرسپولیس جدا شد. این مدیران می‌گویند ما عاشق پرسپولیس هستیم و آمدیم خدمت کنیم، اما هزار تومان هم در حساب باشگاه نماند و آنها فقط به حساب‌های خود خدمت کردند. مردم متوجه همه چیز می‌شوند.

وی با انتقاد از اظهارات مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در فیلم‌های منتشر شده تصریح کرد: مدیرعاملِ دندانپزشک بعد از صعود تیم به فینال، پیش هواداران پشت سر گل‌محمدی و خلیل‌زاده حرف زد و این جای تأسف دارد. این اتفاقات فقط در فوتبال ما رخ می‌دهد. متأسفانه به پرسپولیس ضربه زدند و حاشیه ایجاد شد. مشکلات باشگاه، پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی و مسائل مالی دست به‌دست هم دادند و ما در فینال فقط به غیرت ایرانی امیدوار بودیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط اولسان هیوندای خاطرنشان کرد: با شروع بازی مشخص بود پاهای بازیکنان اولسان خسته است و بهترین فرصت بود که پرسپولیس راحت نتیجه بگیرد. اینقدر حریف را بزرگ کردند که بازیکنان تحت تأثیر حواشی فضای مجازی قرار گرفتند. اولسان در این اندازه‌ها نبود و پرسپولیس می‌توانست راحت پیروز شود.

طاهرزاده عدم تمرکز را مهم‌ترین مشکل پرسپولیس دانست و بیان کرد: اگر بچه‌ها ۳۰ ثانیه فشرده بازی می‌کردند تا نیمه اول یک بر صفر تمام شود، در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. چون اولسان مجبور بود حمله کند و بازیکنان این تیم هم به خاطر خستگی کم می‌آوردند. به همین دلیل شرایط خیلی فرق می‌کرد، اما یک دقیقه صبر نکردیم و گل خوردیم. در نیمه دوم هم روی اشتباه بچگانه شیری پنالتی دادیم.

«بازیکنان اولسان همان کاری را در نیمه دوم انجام دادند که ما در یک دقیقه پایانی نیمه اول باید انجام می‌دادیم.»، وی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: سرمربی اولسان هیوندای برای حفظ نتیجه پنج تعویض کرد و بازیکنان این تیم واقعاً خسته بودند. اولسان تمامی روزنه‌های دفاعی را بست، توپ را به پرسپولیس داد و در زمین خودش تجمع کرد. آنها عاقلانه بازی کردند و اجازه ندادند پرسپولیس از موقعیت‌های خود استفاده کند. رقیب می‌خواست در ۹۰ دقیقه پیروز شود که به هدفش هم رسید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات صورت گرفته بعد از صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهارکرد: زمانی که قهرمان غرب آسیا شدیم، اتفاقاتی افتاد که در قهرمان نشدن پرسپولیس نقش داشت. مدیرعامل دندانپزشک ضربات بزرگی به باشگاه زد و چند بازیکن را هم از دست دادیم. زمانی که به بازی رسیدیم، بازیکنان تمرکز نداشتند و این عامل در یک دقیقه پایانی نیمه اول و پنج دقیقه پایانی نیمه دوم باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.

طاهرزاده در واکنش به جدایی بشار رسن از پرسپولیس تصریح کرد: او یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس بود، پا به توپ حرکت می‌کرد و پاس‌های خیلی خوبی می‌داد. در چند ماه اخیر ما رسن، خلیل‌زاده، نادری، ترابی، علیپور و بیرانوند را از دست دادیم که جدایی آنها ناشی از سوءمدیریت است. این بازیکنان مهره‌های کلیدی پرسپولیس بودند؛ مگر می‌شود یک تیم این همه بازیکن کلیدی خود را از دست بدهد؟ مدیرانی که دم از دلسوزی می‌زدند، به دنبال اهداف دیگری بودند و به پرسپولیس ضربه زدند. مردم هوشیار هستند و به خوبی قضاوت می‌کنند.

وی کار پرسپولیس را ادامه مسابقات بسیار دشوار دانست و به تسنیم گفت: غیبت بشار صد درصد به تیم ضربه می‌زند. تماشاگران پرسپولیس به‌خاطر کرونا نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. آنها به پرسپولیس خیلی کمک می‌کردند و عاملی تخریبی برای حریفان بودند. از طرفی دیگر تیم قهرمانی آسیا را از دست داده است و شرایط روحی خوبی ندارد. جدایی بشار هم شوکی به کادر فنی وارد کرد و همه این عوامل مؤثر هستند.

«اگر یحیی امسال پرسپولیس را به قهرمانی برساند، کاری خارق‌العاده انجام داده است.»، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: کار پرسپولیس خیلی سخت است، مگر اینکه در نیم‌فصل چند بازیکن خوب بگیرند که هماهنگی آنها با سایر بازیکنان هم زمان می‌برد. باید به گل‌محمدی کمک کنند و امیدوارم او با مدیریت خودش، پرسپولیس را جمع کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها