|
کدخبر: 143443

چالش این روزهای گل محمدی

پرسپولیس در دفاع راست، دفاع چپ و دفاع میانی با مشکل مواجه است و یکی از چالش‌های یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی رفع این مشکل است.

ورزش چالش این روزهای گل محمدی

رامین رضاییان به پرسپولیس برگردد این مهم‌ترین درخواست هواداران پرسپولیس از رامین رضاییان است که این روزها صفحات فضای مجازی را پر کرده است و به نطر می‌رسد خود یحیی گل محمدی هم راضی به این انتقال است.

پرسپولیس هم با توجه به مشکلاتی که خط دفاعی دارد و با توجه به جدایی شجاع خلیل زاده و اشتباه مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین ترکاندن بمب نقل و انتقالات بدش نمی‌آید رامین رضاییان به پرسپولیس برگردد.

رامین رضاییان بارها پرسپولیسی بودن خود را ثابت کرده تا جایی که پیشنهاد فضایی استقلال را رد کرد و به خارج از کشور رفت.

پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد در خط دفاع دچار ضعف است و از طرفی روی نیکمت ذخیره هایش هم مدافع قابل اعتمادی ندارد. یحیی گل محمدی از سر اجبار انصاری را نگه داشته و نادری و خلیل زاده را از دست داد تا با کمبود مدافع رو به رو شود. یحیی در این بین تنها خیالش از دفاع راست راحت بود وتصور می‌کرد شیری و نعمتی از پس کار بر می‌آیند که شیری هم با اشتباهش در فینال لیگ قهرمانان آسیا از مدار او خارج شد. حالا پرسپولیس برای پر کردن لیستش و پوشش نقاط ضعف خط دفاع به یک دفاع میانی، یک دفاع راست و یک دفاع چپ نیاز دارد.

دفاع وسط پرسپولیس

پرسپولیس قبل از جدایی شجاع خیالش از این پست راحت بود و در رقابت جذب مرادمند شرکت نکرد اما با رفتن شجاع آنها تمامی گزینه‌های روی میز را از دست دادند چون مرادمند استقلالی شد و علی نعمتی و فرشاد فرجی را شهرخودرو از دست نخواهد داد.

دفاع راست پرسپولیس

وقتی مهدی شیری به تیم ملی دعوت می‌شود یعنی در ایران دفاع راستی نداریم که به کار پرسپولیس بیاید اما شایعه جدایی رامین رضاییان از الدحیل انقدر جذاب است که امید پرسپولیس را برای ترکاندن بمب نقل و انتقالات زنده نگه دارد.

دفاع چپ پرسپولیس

دفاع چپ خوب در لیگ برتر حاضر نیست برای نیمکت نشینی سعید آقایی به پرسپولیس بیاید و گفته می‌شود به همین دلیل محمد نادری از این تیم جدا شد. یحیی باید به ماندن محمد انصاری رضایت دهد وگرنه باید خریدی بکند که در حد پرسپولیس نباشد

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بیشتر باید روی نقاط ضعف خود در دفاع تمرکز کند اما برای پوشش این نقاط ضعف باید گزینه‌ای در دسترس باشد که کادر فنی و مدیران تیم برای آن اقدام کنند که با این وضع بازار و محدودیت‌های جذب بازیکن خارجی دست پرسپولیس باز هم در پوست گردو خواهد ماند.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها