|
کدخبر: 140881

احتمال حضور علی دایی در اورتون؛ ماجرا چیست؟

در پی انتشار اخبار اولیه در وب سایت کیکر، امروز روزنامه سان انگلیس هم پوشش خبری مفصلی با حضور احتمالی علی دایی در تیم اورتون داد.

فوتبال احتمال حضور علی دایی در اورتون؛ ماجرا چیست؟

سان نوشته است اورتون آماده ارائه پیشنهاد هدایت کاری به علی دایی است. مهاجم سابق بایرن مونیخ که عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ جهان را در اختیار دارد، قهرمانی بوندس لیگا در سال ۱۹۹۹ با بایرن را بدست آورده و سابقه حضور در تیم های هرتابرلین و آرمینیا بیله فلد را در کارنامه دارد.

سان در معرفی علی دایی، به حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و ۶ تیم فوتبال باشگاهی ایران اشاره می کند و در ادامه می نویسد خبرهای رسیده از آلمان نشان می دهد اورتون مذاکرات خود را برای شروع همکاری با این سرمربی ۵۱ ساله آغاز کرده است.

فرهاد مشیری مالک ۶۵ ساله اورتون پیش از مهاجرت به انگلیس، در اواخر دهه ۷۰ در ایران زندگی می کرده و ریشه هایش به این کشور بازمیگردد.

در خبر سان به این موضوع اشاره شده که کیکر یک نشریه معتبر در سراسر دنیاست که اعلام کرده شایعات حکایت از پذیرش یک رول کاری در باشگاه اورتون از سوی علی دایی را دارد.

در ادامه به وضعیت کارلو آنجلوتی سرمربی اورتون پرداخته شده که هیچ تهدیدی متوجه آن نیست اگر چه تافی ها پس از صدرنشینی در هفته های اولیه لیگ برتر، حالا به رده نهم جدول سقوط کرده اند. به نوشته سان، علی دایی در حال حاضر مدیریت کمپانی شخصی تولید پوشاک ورزشی اش را برعهده دارد و آخرین کار سرمربیگری او به حضورش در باشگاه سایپا برمیگردد. در این گزارش از قول منابع نزدیک به دایی آمده است که جاه طلبی او هنوز کاهش نیافته است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر