|
کدخبر: 136665

عجیب‌ترین مصدومیت لیگ برتر + عکس

محمد دانشگر مدافع استقلال در بازی با فولاد به عجیب‌ترین شکل ممکن مصدوم شد و تیم او نزدیک به ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد.

دقیقه ۸۷ به بعد بازی استقلال و فولاد، یکی از عجیب‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران بود. دقایقی که آبی پوشان به دلیل مصدومیت مدافع تیمشان ۱۰ نفره بازی کردند ولی کادرفنی از اینکه تیمش یک یار کمتر دارد، با خبر نبود.

در دقیقه ۸۷، محمد قاسمی نژاد بازیکن فولاد از جناح چپ تیم خودش صاحب یک موقعیت شد و سعی داشت تا از سد دانشگر عبور کند. توپ قاسمی نژاد به پای مدافع استقلال خورد و در حال بیرون رفتن از زمین مسابقه و شکل گرفتن یک کرنر برای فولادی‌ها بود.

دانشگر برای ممانعت از کرنر شدن توپ تلاش کرد و به سمت نقطه کرنر دوید و موفق شد تا از به کرنر رفتن این توپ جلوگیری کند اما در ادامه نتوانست تعادلش را حفظ کند و به سمت تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین رفت و با آنها به شدت برخورد کرد.

مصدومیت-بازیکن-استقلال

برخورد دانشگر با تابلوهای تبلیغاتی به حدی شدید بود که قاسمی نژاد به همراه غفوری و غلامی به کمک مدافع استقلال رفتند. کادرپزشکی آبی پوشان نیز سریعا خودش را به بالای سر دانشگر رساند و این بازیکن را با برانکارد به بیرون از زمین مسابقه هدایت کردند.

از این دقیقه به بعد، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران رخ داد. دانشگر مصدوم شده بود و برای انجام کارهای درمانی به مکانی خارج از زمین ورزشگاه انتقال داده شد ولی کادرفنی استقلال از این قضیه مطلع نبود که تیمشان با یک یار کمتر در حال بازی است.استقلال درست در همین لحظات برای بار دوم دروازه‌اش را باز شده دید و فکری پس از نزدیک به ۱۰ دقیقه، متوجه این امر شد و بابک مرادی را به جای دانشگر مصدوم به زمین مسابقه فرستاد.

مصدومیت دانشگر یکی از عجیب‌ترین مصدومیت‌های فوتبال ایران بود و از آن عجیب تر، تعلل استقلالی‌ها در تعویض او بود. تعللی که منجر به از دست رفتن یک امتیاز و ثبت نخستین شکست آبی پوشان در لیگ بیستم شد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر