|
کدخبر: 130898

شیخ استقلال به تمرینات بازگشت

شیخ دیاباته با استقلال تمدید کرد و شب گذشته به تهران رسید تا به تمرینات این تیم اضافه شود.

آبی‌ها فصل نقل و انتقالات را با کمترین ریزش به پایان رساندند و بعد از سال‌ها با حفظ بازیکنان اصلی فصل و حتی بازیکنان خارجی خود شیخ دیاباته و هرویه میلیچ و جذب بازیکنان جدید آماده آغاز فصل جدید رقابتهای لیگ برتر می‌شوند.

در سبد خرید استقلال رشید مظاهری هم دیده می‌شود، گلر فصل گذشته تراکتور که سال‌ها در ذوب آهن اصفهان درون دروازه بود و فصل گذشته دو بار رودروی استقلال در لیگ برتر ایستاد.

رشید که فصل قبل در دیدار برگشت در تهران دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود، در دیدار رفت در برابر استقلال چهار گل دریافت کرد که سهم دیاباته از گل‌ها سه گل بود. دیاباته که در آن بازی در تبریز در دقیقه ۵ خطای بسیار شدیدی روی مظاهری انجام داد و با نظر داور مسابقه در میدان باقی ماند، قبل از آن بازی برای آبی‌ها گلی به ثمر نرسانده بود و برای اهالی فوتبال در ایران ناشناخته بود.

فوروارد استقلال بعد از آن هت تریک جای خودش را در دل آبی‌ها باز کرد و در پایان فصل نه تنها آقای گل رقابت‌های لیگ برتر شد بلکه رکورد بیشترین گل زده بازیکن خارجی تاریخ باشگاه استقلال را نیز به نام خود زد.

از آن بازی که ۱۰ آبان ۹۸در تبریز برگزار شد حدود یکسال گذشته است و حالا شیخ به تمرینات برگشته تا در کنار مظاهری و نه روبه‌روی او برای استقلال به میدان بروند.تقابل این دو در روز اول تمرینات شاید یکی از جذابیت‌های بازگشت شیخ به تهران باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر