|
کدخبر: 135920

فابرگاس: هشت سال است با پپ گواردیولا حرف نزدم

فابرگاس می گوید هشت سال است با پپ گواردیولا حرف نزده ولی با ژوزه مورینیو ارتباط خوبی دارد.

سسک فابرگاس یکی از بازیکنانی است که سابقه کار با ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا دو مربی مشهور و پرافتخار فوتبال دنیا را دارد.

 او پس از درخشش در آرسنال و تحت هدایت آرسن ونگر در سال ۲۰۱۱ به بارسلونا برگشت تا با پپ گواردیولا کار کند. او دو سال بعد با تیتو ویلانووا نیز قهرمان لالیگا شد و پس از آن با ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته و گاس هیدینک در لیگ برتر موفق بود.

فابرگاس که اکنون برای موناکو بازی می کند، در مقایسه بین مورینیو و گواردیولا گفت که در هشت سال گذشته با پپ هیج ارتباطی نداشته است: « هیچ تماس یا ارتباطی با پپ گواردیولا ندارم ولی همچنان با مورینیو دوست هستم. نمی دانم این که این حس ناامیدی بین من و پپ دوطرفه است یا خیر. اتفاقاتی پیش آمدند اما ترجیح می دهم در موردشان حرف نزنم. پپ از زمان کودکی الگوی من بود و شاید کسی که بیشترین چیزها را از او یاد گرفتم؛ آن هم از ۴ سالگی.

پس از جدایی ام از بارسلونا، مورینیو کسی بود که من را بیش تر از هر شخص دیگری تحت تاثیر قرار داد.»

جدایی از بارسا در سال ۲۰۱۴: « احساس می کردم در بارسا قدرم را نمی دانند و می خواستم بازی در تیمی جدید و زیر نظر مربی بزرگی دیگر را تجربه کنم. ژوزه به من از پروژه اش در چلسی گفت و من باید بهترین تصمیم را برای خودم می گرفتم. مورینیو وقتی مربی رئال بود، یکسری مشکلاتی داشتیم ولی بدون توجه به حرف مردم، تصمیم گرفتم که جنبه حرفه ای کار را اولویتم قرار دهم.

هنوز هم برایش پیام ارسال می کنم و او را به عنوان یک دوست می شناسم. ژوزه در یکی از سخت ترین مقاطع زندگی ورزشی ام به من کمک کرد و با او در چلسی فصل موفقی را پشت سر گذاشتم.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها