|
کدخبر: 134526

رونالدو تا ۴۱سالگی در اوج بازی می‌کند

مربی بدنسازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید کریستیانو می‌تواند تا ۴۱سالگی به بازی کردن ادامه داده و همه رکوردهای گلزنی دنیا را بشکند.

میک کلگ مربی بدنسازی سابق منچستریونایتد که در زمان حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد در زمان هدایت این تیم توسط سر الکس فرگوسن، تمرینات بدنسازی کریستیانو را زیر نظر داشته و خصوصیات بدنی او را به خوبی می‌شناسد می‌گوید رونالدو به راحتی می‌تواند تا ۴۱سالگی در سطح بالا به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و در این مدت همه رکوردهای گلزنی دنیا را بشکند.

رونالدو که در حال حاضر ۳۵ساله است چه با پیراهن یوونتوس و چه با پیراهن تیم ملی پرتغال نشانه‌ای از افت یا خستگی نشان نمی‌دهد. این در حالی است که حتی شایعاتی درباره پیوستن رونالدو به یک باشگاه دیگر هم مطرح شده است.

مربی بدنسازی سابق رونالدو در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت: " قبل از رونالدو بهترین فوتبالیست از نظر شرایط بدنی که در یونایتد با او کار کرده بودیم رایان گیگز بود. ولی رونالدو از وقتی به تیم ملحق شد قوی‌ترین نفر بود و توجهش به جزئیات برنامه بدن‌سازی بی‌نظیر بود".

میک کلگ در ادامه صحبتهایش گفت: " اگر گیگز توانست تا ۴۰سالگی فوتبال بازی کند رونالدو حتی می‌تواند تا ۴۱ سالگی بازی کند. رونالدو تنها کسی است که می‌تواند از استاندارد فوق العاده گیگز عبور کند. رونالدو همه آمارهای گلزنی را خواهد شکست. رونالدو زیاد تمرین می‌کند، حواسش به ریکاوری و خواب هست، آشپز دارد و می داند چطور باید از استرس اجتناب کند".

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها