|
کدخبر: 132463

غایبان بزرگ دیدار دوستانه ایران و بوسنی

به نظر می‌رسد تیم ملی برای بازی با بوسنی باید قید سردار آزمون و علی کریمی را بزند.

فوتبال غایبان بزرگ دیدار دوستانه ایران و بوسنی

سردار آزمون برای سومین هفته متوالی در ترکیب تیم زنیت به میدان نرفت. او پیش از بازی با خیمکی در دیدار با روبین و دورتموند هم به دلیل بیماری نتوانست زنیت را همراهی کند. این اتفاق حضور سردار آزمون در بازی دوستانه ایران- بوسنی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

مسابقه‌ای که قرار است ۲۲ آبان در بوسنی برگزار شود. پیش از این باشگاه زنیت به‌طور رسمی اعلام کرد سردار آزمون از سوی اسکوچیچ برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با بوسنی دعوت شده است. دوری سه هفته‌ای سردار از میادین که ممکن است تا پیش از بازی با بوسنی هم ادامه داشته باشد؛ شاید اسکوچیچ را مجاب کند برای دیدار با بوسنی به سردار آزمون استراحت دهد.

خوشبختانه براساس خبری که پیش از این سماک، سرمربی تیم زنیت اعلام کرده بود سردار مبتلا به ویروس کرونا نشده است. او به دلیل سرماخوردگی شدید در سه هفته اخیر نتوانست زنیت را در بازی‌هایش همراهی کند. زنیت دیشب با شکست خیمکی به‌طور موقت به صدر جدول روسیه رفت.

علی کریمی هم شرایطی مشابه از نظر دوری از میادین با سردار آزمون دارد. او بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی ترکیه در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است. او هفته‌ها درگیر انتخاب تیم بود و در حالی که از سوی استقلال و سپاهان دعوت به عقد قرارداد می‌شد در نهایت با تیم القطر قرارداد بست و حالا باید منتظر حضور در ترکیب این تیم در لیگ ستارگان قطر باشیم. همان‌طور که اشاره شد او به دلیل دوری چند هفته‌ای از میادین و تمرینات گروهی از شرایط بازی و مسابقه به دور است و این بهانه قانع‌کننده‌ای برای اسکوچیچ است که تصمیم بگیرد برای بازی با بوسنی بازیکن دیگری را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

شاید این فرصت در بازی با بوسنی به‌جای سردار آزمون به کریم انصاری‌فرد برسد. سعید عزت‌اللهی هم گزینه مناسبی برای دعوت به جای علی کریمی است. به خصوص که در هفته‌های اخیر در ترکیب تیمش در لیگ دانمارک به میدان رفته است. خوشبختانه تیم ملی در یکی، دو سال اخیر با ترافیک بازیکن در خطوط سه‌گانه مواجه شده است و غیبت هیچ بازیکنی ناراحت‌کننده نیست.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر