|
کدخبر: 131876

سردار آزمون به بازی با زنیت نرسید

نام ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در لیست مسابقه این تیم مقابل خیمکی قرار نگرفته است.

فوتبال سردار آزمون به بازی با زنیت نرسید

سردار آزمون پس از اینکه عنوان شد احتمالا به ویروس کرونا مبتلا شده و باید در قرنطینه خانگی به سر ببرد، در دو مسابقه اخیرشان حضور نداشت ولی در حالی که انتظار می‌رفت در دیدار امروز زنیت سنت‌پترزبورگ به میدان برود، همچنان دور از فهرست تیمش است.

در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۴: ۳۰ امروز در ورزشگاه آرنا خیمکی به مصاف این تیم رده چهاردهمی خواهد رفت.

سردار آزمون پس از اینکه در ۱۱ مسابقه لیگ برتر روسیه به میدان رفت و ۶ گل به ثمر رساند، در هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر کلوب روژ بلژیک بازی کرد ولی در دو دیدار گذشته زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل روبین کازان و دورتموند آلمان به دلیل بیماری حضور نداشته است.

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که گفته شد تست کرونا او منفی بوده و با بازگشت به تمرینات، احتمالا بتواند مقابل خیمکی به کار گرفته شود، نامش در لیست تیمش برای این بازی حضور ندارد.

بیماری سردار آزمون که مشابه سرماخوردگی است، هنوز بهبود نیافته و او بخاطر غیبت در تمرینات ۱۰ روز اخیر زنیت سنت‌پترزبورگ، امروز هم برابر تیم خیمکی بازی نمی‌کند.

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها