|
کدخبر: 132169

لیگ برتر باز هم عقب می‌افتد؟

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش خواهان تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال شده است.

فوتبال  لیگ برتر باز هم عقب می‌افتد؟

رقابت‌های لیگ برتر بیستم فوتبال طبق برنامه قرار بود از روز ۱۰ آبان ماه شروع شود اما با توجه به گستردگی شیوع کرونا در کشور فدراسیون پزشکی ورزشی رای به تعویق یک هفته‌ای بازی‌ها داد تا طبق برنامه جدید رقابت‌ها از ۱۶ آبان ماه شروع شود.

در شرایطی که سازمان لیگ برنامه جدید بازی‌ها را به باشگاه ابلاغ کرده و رسانه‌ها نیز در جریان آن قرار گرفتند اما حالا بار دیگر بحث تعویق دوباره بازی‌ها داغ شده است.

میزان مبتلایان به کرونا و فوت شده‌های ناشی از این بیماری امروز به اوج خود رسیده و رکورد همه روزهای گذشته را شکسته است. همین موضوع سبب شده تا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تمهیدات جدیدی را در نظر بگیرد.

از آنجایی که در اطلاعیه‌های مختلف اعلام شده هرگونه فعالیت ورزشی در این ایام ممنوع است و فقط رقابت‌های لیگ فوتبال برگزار می‌شود، حالا نگرانی‌ها نزد این جامعه بار دیگر اوج گرفته است. در چنین شرایطی اگرچه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی هنوز ابلاغ رسمی و جدیدی درباره تعویق مسابقات ارائه نداده اما به نظر می‌رسد این اتفاق بار دیگر رخ بدهد.

در این خصوص فشارهای زیادی از سوی پزشکان حاذق عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد شده تا بازی‌ها را بازهم به تعویق بیندازند. بی‌تردید تعویق رقابت‌های لیگ برتر مسئله‌ای نیست که اعضای تیم‌های لیگ برتری از آن استقبال کنند. با توجه به اینکه تمرینات تیم‌ها از مدت‌ها قبل شروع شده و دوران آماده‌سازی آنها با تعویق رقابت‌ها بازهم طولانی تر می‌شود، کادرفنی و بازیکنان تیم‌ها طبیعی است که راضی به تعویق بازی‌ها نباشند.

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز باید از ستاد مبارزه با کرونا پیروی کنند. شیوع این ویروس طی روزهای گذشته اوج گیری بسیاری داشته و محدودیت‌های جدیدی برای ۲۵ مرکز استان در نظر گرفته شده است. بسیاری از کارشناسان و پزشکان اعتقاد دارند برگزاری دیدارهای فوتبال مسئله‌ای نیست که در این شرایط دغدغه باشد و تعویق رقابت‌ها بهترین راهکار است.

حال باید منتظر ماند ودید طی ساعات و روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت لیگ برتر بیستم فوتبال چه زمانی کلید می‌خورد. چیزی که از شواهد پیدا است، تعویق دوباره رقابت‌های لیگ برتر است. مسئله‌ای که فدراسیون پزشکی ورزشی باید نظر قطعی‌اش را به زودی درباره آن اعلام کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها