|
کدخبر: 128464

ستاره سابق آرسنال و تمجید ویژه از میکل آرتتا

نیکولاس بنتنر، مهاجم سابق باشگاه آرسنال تمجید ویژه ای از سرمربی فعلی این تیم یعنی میکل آرتتا انجام داد.

فوتبال ستاره سابق آرسنال و تمجید ویژه از میکل آرتتا

میکل آرتتا کار خود را در مربیگری به شکل جدی با دستیاری پپ گواردیولا در منچسترسیتی آغاز کرد. این اسپانیایی اما بعد از کسب تجربه کنار یکی از بهترین مربیان دنیا، سال گذشته به تیم دوران بازی خود بازگشت و هدایت آرسنال را بر عهده گرفت.

توپچی‌ها طی ماه‌های گذشته روزهای خوبی را تحت هدایت میکل آرتتا پشت سر گذاشتند و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که آرسنال تحت هدایت سرمربی اسپانیایی به روزهای خوش گذشته بازگردد؛ موضوعی که مهاجم سابق این تیم یعنی نیکولاس بنتنر نیز امید زیادی به آن دارد. او در این باره گفت: " سبک او به گونه ای است که همواره تلاش می کند که نه تنها به پیشرفت خود بلکه به بهبود وضعیت اطرافیانش نیز کمک کند. چه بازیکنان جوان و چه بزرگترها. راه و روش او در دوران بازی به گونه ای بود که شما می دانستید وی بالاخره روزی سرمربی خواهد شد."

بنتنر در ادامه گفت: " در حال حاضر با توجه به کارهایی که در آرسنال انجام می دهد، می توانید ببینید که او قصد دارد رد پایش را در این تیم به جای بگذارد و البته این کار را به روش خود انجام دهد. من واقعا امیدوارم که او موفق شود زیرا دوست دارم آرسنال دوباره به روند کسب جام ها بازگردد. از طرفی آرتتا همیشه از توانایی مدیریتی بالایی برخوردار بوده است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها