|
کدخبر: 127838

ریوالدو: بارسلونا غیبت سوارز را حس خواهد کرد

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که غیبت لوئیس سوارز در دیدارهای مهم فصل خواهد شد.

فوتبال ریوالدو: بارسلونا غیبت سوارز را حس خواهد کرد

رونالد کومان بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید بارسلونا تصمیم جسورانه ای اتخاذ کرد و لوئیس سوارز را در لیست فروش قرار داد. در واقع باشگاه بارسلونا به سوارز اطلاع داد که در برنامه‌های سرمربی هلندی جایی ندارد و باید به دنبال پیدا کردن یک باشگاه دیگر برای ادامه فوتبال خود باشد؛ موضوعی که باعث شد این مهاجم اروگوئه ای نهایتاً راهی اتلتیکومادرید شود.

باشگاه بارسلونا اما در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی تلاش زیادی برای جذب جانشین لوئیس سوارز انجام داد. هدف اول آن ها در این راستا لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر بود اما نراتزوری حاضر نشد از خواسته های مالی خود کوتاه بیاید تا این انتقال منتفی شود. از طرف دیگر هم وطن کومان یعنی ممفیس دیپای دیگر گزینه بلوگرانا برای خط حمله بود اما نهایتاً انتقال این مهاجم هلندی به نوکمپ نیز منتفی شد.

حالا و در همین رابطه ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا نگران وضعیت خط حمله این تیم است و اعتقاد دارد که بارسا در بازی‌های بزرگ غیبت سوارز را خواهد کرد. ریوالدو در این باره گفت: " بارسلونا باید تلاش بیشتری برای جذب یک مهاجم جدید به منظور جایگزینی سوارز انجام می داد؛ به خصوص از آنجا که آنها به بازیکنی اجازه جدایی دادند که هنوز فوق العاده و با کیفیت است.

مطمئناً در بسیاری از بازی‌های لیگ بارسلونا تیمی در اختیار دارد که می تواند بر سایرین غلبه کند اما قطعاً غیبت سوارز در لیگ قهرمانان و بازی‌هایی نظیر رئال مادرید، اتلتیکو و سویا به شدت حس خواهد شد. با این حال برای شکایت در این زمینه دیر شده چرا که پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها