|
کدخبر: 126351

دو هفته سخت پیش روی مدیران استقلال!

باشگاه استقلال ۲ هفته بسیار سخت و پر از مشکلات را در پیش دارد.

فوتبال دو هفته سخت پیش روی مدیران استقلال!

استقلال در این روزها غرق در بحران شده و طی ۲ هفته روزهای سختی را در پیش دارد و باید دید آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه و احمد مددی سرپرست مدیرعاملی جدید این تیم از پس این مشکلات تیم بر خواهند آمد یا خیر.

مددی که با قبول مسئولیت سنگین در این تیم، باید مشکلات بزرگی را از سر راه بردارد، روزهای سختی را در پیش دارد. در حال حاضر بزرگترین مشکل استقلالی ها به این شرح است:

 پرداخت بدهی شفر و پاختاکور جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات

آبی پوشان باید مبلغ ۶۵۰ هزار دلار یعنی مبلغی در حدود ۲۳ میلیارد تومان را به سرمربی آلمانی سابق خود پرداخت کند. استقلال برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود، علاوه بر پرداخت بدهی شفر، باید مبلغ ۱۵۰ هزار یورو به باشگاه پاختاکور پرداخت کند.

پرداخت بدهی‌های آسیایی

استقلال تا ۵ آبان فرصت دارد تا ۸ میلیارد تومان جهت صدور مجوز حرفه ای پرداخت کند. چنانچه آبی پوشان تا پایان این مهلت زمانی نتوانند مبلغ مذکور را پرداخت کنند، قادر به حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا نخواهند بود.

پرداخت پول میلیچ و دیاباته تا دوشنبه

استقلال همچنین باید طلب دو بازیکن خارجی تیمش را تا روز دوشنبه این هفته پرداخت کند. دیاباته ۱۸۰ هزار دلار از آبی ها طلب دارد و حتی مدیربرنامه این بازیکن نیز اخطاریه ای را به باشگاه استقلال ارسال کرده است تا در صورت عدم پرداخت این مبلغ، قرارداد شیخ را با آبی ها فسخ کند. باشگاه استقلال باید تا دوشنبه ۱۸۰ هزار یورو نیز به میلیچ بپردازد.

پیش پرداخت به بازیکنان

طبق قول و قرارهایی که مدیریت قبلی استقلال به بازیکنان داده است، مدیران این تیم باید ۱۵ میلیارد تومان بابت مبلغ پیش پرداخت، به بازیکنان این تیم پرداخت کند.

پرداختی بابت لباس و سایر بدهی‌ها

آبی ها باید مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان به شرکت آل اشپورت کمپانی سازنده لباس های استقلال بپردازند. آبی پوشان همچنین باید ۲ میلیارد تومان نیز بابت بدهی های مختلفی که دارد، پرداخت کند.

بحران بزرگ: احتمال رسیدن حکم استرا تا ۱۰ روز آینده!

یکی از بزرگترین مشکلات استقلالی ها، پرونده سرمربی سابق و ایتالیایی این تیم است. به دلیل مذاکرات مسئله ‌دار با استراماچونی توسط سعادتمند و تهدید رسمی وکیل طرف مقابل مبنی بر صدور حکم فیفا در کوتاهترین زمان، پیش‌بینی می‌شود حکم استراماچونی تا ۱۰ روز آینده برای باشگاه استقلال ارسال خواهد شد. میزان بدهی استقلال به استراماچونی، مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو است. اگر پنجره نقل و انتقالات تا قبل از رسیدن حکم پرونده استراماچونی باز نشود، این پرونده هم مانع از باز شدن پنجره استقلال می‌شود.

تهدید بازیکنان جدید؛ تا چهارشنبه!

یکی دیگر از مشکلات بزرگی که سد راه استقلالی هاست، تهدید بازیکنان جدید این تیم است. طبق شنیده ها، بازیکنانی که استقلال در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفته، مسئولان این تیم را تهدید کرده اند چنانچه تا روز چهارشنبه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز نشود، قراردادشان را با استقلال فسخ کرده و از این تیم جدا می شوند.

از میان بازیکنانی که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است، هنوز تکلیف علی کریمی مشخص نیست که بالاخره این بازیکن به استقلال برخواهد گشت یا راهی تیم دیگری می شود. روزبه چشمی نیز که قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود، در قطر باقی مانده تا قراردادش را با ام الصلال امضا کند و باید او را از جمع آبی پوشان جدا شده بدانیم.

استقلال و مدیران این تیم، تنها ۲ هفته فرصت دارند تا بدهی های سنگین و مشکلات بزرگ تیم را حل کنند. احمد مددی که با قبول مسئولیت و انتخاب به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه وظیفه سنگین و خطیری را بر دوش دارد و چشم خیل عظیمی از هواداران استقلال به مدیران این تیم است.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر