|
کدخبر: 126323

دست: همبازی شدن با مسی هیجان انگیز است + عکس

سرجینو دست، مدافع جدید بارسلونا مدعی شد می خواهد نمایشی مانند دنی آلوس در این تیم داشته باشد.

فوتبال دست: همبازی شدن با مسی هیجان انگیز است + عکس

علیرغم پیشنهاد جدی بایرن مونیخ، در نهایت این بارسلونا بود که با رقم ۲۵ میلیون یورو موفق به جذب سرجینو دست، مدافع آمریکایی و جوان آژاکس شد. حالا مدافع جدید بارسلونا به تمجید از دنی آلوس پرداخته و البته از همبازی َشدن با لیونل مسی در نوکمپ ابراز خوشحالی کرد.

سرجینو دست گفت: "من فیلم های زیادی از دنی آلوس دیده و چیزهای زیادی آموخته ام. او الگوی من است. در بارسلونا بازیکنانی مانند لیونل مسی حضور دارند که می توانند به من مشاوره دهند، زیرا در کنار دنی آلوس بازی کرده اند.

من می خواهم شبیه آلوس باشم و مانند او در عقب و جلوی زمین دوندگی داشته باشم، اگر لازم باشد برای انجام این کار تمرین و تلاش بیشتری خواهم کرد. خواسته ام یافتن جایگاهی ثابت در ترکیب، ارائه بازی های خوب و کمک به بارسلونا برای کسب عناوین است. من می خواهم از همه کسانی که برای انتقال به بارسلونا به من کمک کرده اند تشکر کنم. بایرن مونیخ تیم بزرگی است اما من خواسته قلبم را دنبال کردم و به همین دلیل به بارسلونا آمدم.

همبازی شدن با لیونل مسی؟ بازی کنار بهترین بازیکن جهان شگفت انگیز است. من همه کار برای موفقیت مسی خواهم کرد و دیدار با او بسیار هیجان انگیز است.

حضور در کنار سرخی روبرتو؟ او بازیکن فوق العاده ای است و آنچچه را که بیشتر از همه در مورد او در خاطر دارم گلی است که سرخی روبرتو به پاری سن ژرمن زد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها