|
کدخبر: 127367

مکسی لوپز: زلاتان گفت دفعه بعد صورتت را خرد می کنم!

مکسی لوپز، ستاره سابق میلان از درگیری اش با زلاتان ابراهیموویچ در زمان حضور در این تیم پرده برداشت.

فوتبال مکسی لوپز: زلاتان گفت دفعه بعد صورتت را خرد می کنم!

مهاجم سابق میلان یعنی مکسی لوپز هم اکنون در سری C فوتبال ایتالیا توپ می‌زند. این آرژانتینی پیش از این در سال ۲۰۱۲ در روسونری با زلاتان ابراهیموویچ هم تیمی بوده و حالا در مصاحبه ای روایت جالبی از یک درگیری با این فوق ستاره سوئدی مطرح کرده است.

مکسی لوپز در این باره گفت: " ما در تاردینی مقابل پارما بازی می کردیم. من یک پاس برای ابراهیموویچ درون محوطه جریمه ارسال کردم. او حتی حرکتی نکرد و فقط تماشا کرد که توپ کجا می رود. ناگهان او چرخید و شروع به فریاد زدن بر سر من کرد. شما حرف های او را باور نخواهید کرد! او توپ را دقیقا روی پاهای خود می خواست. من پاسخ دادم که این یک پاس خوب بود و می توانست توپ را به راحتی روانه دروازه کند.

در پایان بازی به اتاق رختکن برگشتیم و فکر می‌کردم که او چیزی به من خواهد گفت اما کاملا فاصله گرفت. یک روز گذشت، سپس دو روز و بعد سه روز. ما باید چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رفتیم. قبل از بازی زلاتان پیش من آمد و گفت من تو را دوست دارم؛ آرژانتینی ها شخصیت دارند و آنچه را که باور دارند می گویند، نه مثل برزیلی ها. با این حال دفعه دیگر اگر چنین کاری انجام دهی صورت تو را خرد می کنم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر