|
کدخبر: 322371

حجم بازی فیفا ۲۴ برای ایکس باکس سری اس چقدر است؟

در طی سال‌های اخیر، سری بازی‌های فیفا بارها توانسته‌اند عنوان بهترین و محبوب‌ترین بازی فوتبال را به دست بیاورند! به طور کلی فیفا از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های شبیه سازی مسابقات فوتبال محسوب می‌شود که هر سال در حوالی ماه مهر، الکترونیک آرتز از جدیدترین نسخه سری بازی‌های فیفا رونمایی می‌کند.

بازی فیفا 24 جدیدترین نسخه سری بازی‌های فیفا محسوب می‌شود که دچار تغییرات ریز و درشت زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی خود شده است و می‌تواند تجربه‌ای جدید و هیجان انگیز را برای علاقه مندان و گیمر ها به ارمغان بیاورد. پس اگر به سری بازی‌های فیفا علاقه مند هستید و میخواهید خرید اکانت قانونی fc24 را داشته باشید، پیشنهاد می کنم قبل از خرید ان این مقاله را مطالعه نمایید.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی فیفا 24


نقد و بررسی بازی FC 24 | مرجع اموزش و نقد و بررسی بازی

 

بازی فیفا 24 نسبت به نسخه‌های قبلی خود دچار تغییرات زیادی شده است که همگی در مجموع باعث می‌شوند بتوانید تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش از این بازی داشته باشید. برخی از مهم‌ترین تغییراتی که در بازی فیفا 24 شاهد هستیم شامل موارد زیر می‌شوند.

وجود انیمیشن‌های طبیعی و واقعی‌تر

در بازی فیفا 24 از فناوری بروز HyperMotionV استفاده شده است که به عنوان یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه نسبت به نسخه‌های قدیمی این سری بازی‌ها محسوب می‌شود. شاید جالب باشد اگر بدانید که برای شبیه سازی دقیق و طبیعی انیمیشن‌های موجود در بازی، از اطلاعات بیش از 180 بازی لیگ‌های مختلف فوتبال مردان و زنان استفاده شده است!

در این بازی حدود 1200 استایل متفاوت وجود دارد که باعث می‌شود هر بازیکن انیمیشن، ظاهر و استایل مخصوص خود را داشته باشد. همچنین طبق اعلام الکترونیک آرتز، استایل شخصیت‌ها و بازیکنان موجود در فیفا 24 ده برابر طبیعی‌تر و واقع گرایانه‌تر از FIFA 2023 است!

PlayStyles

The best FC 24 meta players, tactics and formations | GamesRadar+

یکی دیگر از تغییرات بزرگی که در بازی EA Sports FC 24 شاهد آن هستیم، وجود PlayStyles است! با وجود این ویژگی شما قادر خواهید بود که به بازیکنان مختلف خود در بازی توانایی‌های منحصر به فرد داده و قابلیت‌هایی را باز کنید تا بازیکنان شما بتوانند منحصر به فرد تر عمل کنند.

به عنوان مثال اگر اکثرا از ترکیب دفاعی در بازی‌های خود استفاده می‌کنید، می‌توانید قابلیت تکل‌های استاپ بال را فعال کنید تا بازیکن مورد نظر خود پس از تکل، بلافاصله کنترل توپ را در دست گرفته و یک ضد حمله برق آسا به دروازه تیم حریف داشته باشد و شما را صاحب گل کند!

حضور بازیکنان زن در Ultimate Team (برای اولین بار)

جزئیات کامل و تاریخ انتشار بازی FC 24 منتشر شد

تا قبل از بازی فیفا 23 بازیکنان زن در این سری بازی‌های حضور نداشتند اما در نسخه فیفا 23 شاهد حضور بازیکنان زن در بازی بودیم. البته فوتبال زنان محدود به بخش زنان بود و هیچ ارتباط با فوتبال مردان نداشت! حال در نسخه فیفا 24 برای اولین بار شاهد حضور زنان و مردان در زمین بازی هستم. همچنین در این نسخه از بازی شاهد حضور لیگ‌های قهرمانان زنان یوفا، سوپر لیگ زنان بارکلیز، لیگ ملی فوتبال زنان، D1 Arkema، Google Pixel Frauen-Bundesliga و لیگ F هستیم!

تغییرات مربوط به Ultimate Team

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی فیفا 24 این است که شما می‌توانید بازیکنان را برای کسب رتبه‌های بهتر آموزش دهید! در این نسخه می‌توانید مجموعه‌ای از اهداف را برای بهبود عملکرد بازیکنان مشخص کنید. با این کار دیگر لازم نیست همیشه به دنبال خرید و جذب بهترین بازیکنان بازی باشید بلکه به راحتی می‌توانید در طول بازی بازیکنان خود را تقویت کرده و به امتیاز 100 برسانید.

حجم مورد نیاز بازی EA Sports FC 24 برای ایکس باکس سری اس

اگر قصد دارید که بازی جذاب و مهیج EA Sports FC 24 را روی کنسول ایکس باکس سری اس خود نصب و اجرا کنید، نیاز به 60 گیگ فضا برای نصب و اجرا این بازی خواهید داشت. همچنین توجه داشته باشید که مقداری فضا نیز برای نصب آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی بازی که ممکن است توسط استودیو الکترونیک آرتز منتشر شوند، در نظر بگیرید. پس اگر می‌خواهید جدیدترین و بهترین نسخه سری بازی‌های فیفا را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت ورم گیم نسبت به خرید اکانت fc 24 اقدام کنید.

سخن پایانی

به طور کلی در این مطلب سعی شد تا به صورت کامل و مختصر به معرفی بازی فیفا 24 و حجم مورد نیاز برای نصب در کنسول ایکس باکس سری اس پرداخته شد. شما می‌توانید با توجه به سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا 24، این بازی را روی کامپیوتر شخصی خود نصب و اجرا کنید و از آن لذت ببرید. همچنین اگر قصد خرید و نصب نسخه‌های قبلی سری بازی‌های فیفا مانند فیفا 22 و 23 را دارید، سری به فروشگاه بازی worm game بزنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها