|
کدخبر: 318730

چگونه شیبا بخریم؟ آموزش خرید شیبا از معتبرترین صرافی!

خرید شیبا فقط در 5 دقیقه! شاید این جمله در نگاه اول عجیب به‌نظر برسد، اما خرید شیباکوین بسیار ساده و سریع است، البته اگر از روش درستی اقدام شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند سریع‌ترین خرید روش شیبا خرید از شخص است؛ اما در این روش هیچ تضمینی وجود ندارد.

فناوری چگونه شیبا بخریم؟ آموزش خرید شیبا از معتبرترین صرافی!

خرید شیبا فقط در 5 دقیقه! شاید این جمله در نگاه اول عجیب به‌نظر برسد، اما خرید شیباکوین بسیار ساده و سریع است، البته اگر از روش درستی اقدام شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند سریع‌ترین خرید روش شیبا خرید از شخص است؛ اما در این روش هیچ تضمینی وجود ندارد. ممکن است فرد از سرمایه شما سوء‌استفاده کند و شیبا به کیف پول‌تان واریز نشود! در نتیجه برای جلوگیری از این مشکلات، فقط کافی است در یک صرافی معتبر ایرانی حساب بسازید و سپس نسبت به خرید شیبا در مقدار دلخواه اقدام کنید.

برای ساخت حساب در معتبرترین صرافی‌های ایرانی و خرید شیبا در کمترین زمان ممکن، فقط کافی است نکات گفته شده در این مقاله را رعایت کنید. 

ساخت حساب در صرافی ارز دیجیتال ایرانی؛ پیش نیاز خرید شیباکوین

اولین قدم برای خرید رمز ارز شیبا، پیدا کردن یک صرافی معتبر ایرانی است. صرافی‌های معتبر جهانی مانند بایننس اجازه فعالیت به IPهای ایرانی نمی‌دهند، در‌نتیجه باید برای خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال از صرافی‌های ایرانی استفاده کرد. یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای ساخت حساب و خرید و فروش شیبا، صرافی نوبیتکس است. برای ساخت حساب کاربری در این صرافی فقط کافی است نام نوبیتکس را در گوگل جستجو کنید.

سپس در صفحه اصلی سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. اگر حساب کاربری داخل این صرافی دارید، فقط کافی است از گزینه ورود استفاده کرده و رمز خود را وارد کنید. برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال، باید یک شماره تلفن وارد کنید و سپس کد تایید را در سایت بزنید. در مرحله بعدی نیز کدملی را وارد کنید تا حساب کاربری ساخته شود؛ توجه داشته باشید کدملی و شماره تلفن هردو باید برای یک شخص باشند.

 

احراز هویت در صرافی؛ مهم‌ترین قدم برای معامله شیبا

زمانی که با استفاده از شماره تلفن و کد ملی حساب کاربری ساخته شود، این حساب در سطح 1 قرار دارد و امکان خرید و فروش ارزها وجود ندارد. برای معامله کردن ارز‌ها و فعال شدن قابلیت خرید و فروش، باید احراز هویت انجام شود. در مرحله اول فرد باید اطلاعات هویتی مانند تصویر کارت ملی و شناسنامه را ثبت کند. برای ارتقا به سطح 1 فقط نیاز به 5 دقیقه زمان است. 

برای رسیدن به سطح 2، باید اطلاعات محل سکونت ثبت شود و فرد تصویر خود را طبق قوانین صرافی آپلود کند. افرادی که حساب کاربری در سطح 2 را دارند، امکان برداشت ارز تا 200 میلیون روزانه برای آن‌ها وجود دارد. این مرحله نیز 6 دقیقه طول می‌کشد. پس از ده دقیقه و تایید شدن اطلاعات، شما می‌توانید به‌راحتی نسبت به خرید شیبا در مقدار دلخواه اقدام کنید. 

شیبا۱

به میزانی که شیبا می‌خواهید، کیف پول صرافی را شارژ کنید

پس از تایید اطلاعات کاربری، برای خرید شیبا باید حساب کاربری را شارژ کنید. برای شارژ کردن کیف پول صرافی، باید وارد بخش داشبورد شده و کیف پول را انتخاب کنید. سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و پس از تایید مبلغ به درگاه پرداخت آنلاین منتقل خواهید شد. مبلغ کسر شده از حساب بانکی بلافاصله وارد کیف پول صرافی می‌شود.  

وارد صفحه اصلی صرافی شوید و نام شیبا را جستجو کنید. سپس مقدار ارزی که قصد خرید آن را دارید، در کادر مربوطه وارد کنید. با فشردن دکمه خرید، مقدار مشخصی از کیف پول شما کسر می‌شود و ارز شیبا به آن واریز می‌شود. البته برای خرید شیبا یک روش دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

شیبا۲

خرید مستقیم یا غیر مستقیم شیبا؛ کدام روش امنیت بیشتری دارد؟

برای خرید شیبا نیازی نیست حتما از حساب بانکی خود استفاده کنید، شما می‌توانید ارزها را تبدیل کنید. برای مثال اگر 10 اتر دارید، در صرافی نوبیتکس قابلیت تبدیل کردن این ارزها به شیبا وجود دارد. علاوه‌بر این، می‌توانید آدرس خصوصی کیف پول را به فردی دهید تا به میزان مشخصی شیبا واریز کند که این روش خرید غیر مستقیم نام دارد. 

در این روش کمی امنیت کیف پول و سرمایه به‌ خطر می‌افتد و پیشنهاد می‌شود از روش‌ خرید مستقیم استفاده کنید. روش خرید مستقیم شامل برداشت پول از حساب بانکی یا تبدیل ارز می‌شود که در این روش امنیت کیف پول، ارزهای دیجیتال و سرمایه به بهترین شکل ممکن حذف می‌شود. 

بهترین زمان برای خرید شیبا را بشناسید!

اگر قصد خرید شیبا برای انجام معاملات را دارید، باید در زمان خاصی نسبت به خرید این ارز اقدام کنید و نوسانات را در نظر بگیرید. بهترین عاملی که به شناخت زمان مناسب برای خرید ارز شیبا کمک می‌کند، استفاده از نمودار قیمتی ارز است. بازه زمانی این نمودار قابل تنظیم است و قیمت ارز از ابتدا تا آخرین امروز مشخص است. با استفاده از نمودار قیمت لحظه‌ای و نوسانات، می‌توان بهترین زمان برای خرید ارز شیبا را مشخص کرد. 

خرید و فروش شیبا در صرافی‌های معتبر ایرانی انجام دهید

ارز شیبا به‌عنوان یکی از بهترین میم‌کوین‌های بازار، سوددهی بسیار خوبی دارد. خرید و فروش این ارز بسیار ساده است، اما باید زمان مناسب برای معامله را شناسایی کنید. برای جلوگیری از کلاهبرداری و پول‌شویی، بهتر است خرید و فروش این ارز را در صرافی‌های معتبری انجام دهید که احراز هویت دارند. علاوه‌بر این،‌ صرافی باید مجوز فعالیت قانونی داشته باشد. نوبیتکس، بهترین و معتبرترین صرافی‌ ایرانی است که امکان خرید و فروش شیبا و سایر میم‌کوین‌ها را در نظر گرفته است و امنیت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید خرید و فروش‌های خود را در این صرافی انجام دهید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها