|
کدخبر: 315065

گوشی آیفون / شرکت اپل / تولید آیفون

ساخت ۵۰ میلیون آیفون در این کشور / هدف شرکت اپل چیست؟

به نظر می‌رسد که شرکت فاکسکان در حال ساخت دو کارخانه در ایالت کرناتکا در جنوب هند است که این عمل باعث افزایش ظرفیت تولید این شرکت می‌شود.

فناوری ساخت ۵۰ میلیون آیفون در این کشور / هدف شرکت اپل چیست؟

به نظر می‌رسد که شرکت اپل در مقایسه با تمام مدل‌های قبلی، تولید بیشتری از آیفون ۱۵ را در هند داشته است و قصد دارد این روند را ادامه دهد. بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، اپل در طی سه سال آینده قصد دارد حداکثر یک چهارم از تولید آیفون خود را، یعنی بیش از ۵۰ میلیون گوشی، به هند منتقل کند. با این حال، چین همچنان به عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده آیفون باقی خواهد ماند و این تفاوت بین دو کشور باقی خواهد ماند.

به گفته وال استریت ژورنال، افزایش میزان تولید آیفون در هند به‌لطف ساخت یک کارخانه جدید توسط فاکسکان در ایالت جنوبی کرناتکه هند حاصل می‌شود که از ماه آوریل شروع به کار می‌کند. گفته می‌شود که این کارخانه می‌تواند طی دو تا سه سال آینده، حداکثر ۲۰ میلیون گوشی در سال تولید کند که بخش زیادی از آن‌ها آیفون خواهد بود.

افزایش تولید آیفون در هند

علاوه‌براین، یک کارخانه بزرگ دیگر نیز در این منطقه هم‌اکنون درحال ساخت است که می‌تواند ظرفیت تولید این منطقه را دو برابر کند. با توجه به این نشانه‌ها، منابع وال استریت ژورنال توضیح می‌دهند که اپل قصد دارد طی دو تا سه سال آینده، سالانه حداقل ۵۰ تا ۶۰ میلیون آیفون در هند تولید کند.

هرچند روابط اپل با چین سال‌ها ادامه خواهد داشت، اما کوپرتینویی به دو دلیل در تلاش هستند تا زنجیره تأمین خود را متنوع کنند: تنش جغرافیایی مداوم بین ایالات‌متحده و چین و کاهش اتکا به یک کشور. در هنگام عرضه گوشی آیفون ۱۴ پرو، بزرگ‌ترین کارخانه ساخت آیفون در چین نه‌تنها به‌دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شد، بلکه یک شورش باعث تعطیلی کارخانه شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها