|
کدخبر: 314372

گوشی/ موبایل / وان پلاس

جزییات جدید از گوشی وان پلاس ۱۲ / تاریخ عرضه اعلام شد

جزئیات و مشخصات دوربین وان پلاس ۱۲ توسط مدیر اجرایی شرکت سازنده منتشر شد. این گوشی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

فناوری جزییات جدید از گوشی وان پلاس ۱۲ / تاریخ عرضه اعلام شد

لوئیس جی (Louis Jie)، مدیر اجرایی وان پلاس در چین، در بیانیه‌ای اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی وان پلاس ۱۲ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYT-۸۰۸ سونی وارد بازار خواهد شد. در ادامه جزئیات تنظیمات دوربین این گوشی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در تصاویر منتشر شده از وان پلاس ۱۲، سه دوربین با برند Hasselblad به چشم می‌خورد. این سه دوربین شامل دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با زوم تله فوتو ۳ برابر و یک سنسور ۱۳ کاناله چند طیفی می‌شود.

اگر این تنظیمات آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که قبلا مشابه آن را در OnePlus Open و Oppo Find N۳ داشته‌ایم، با این تفاوت که الان معماری و طراحی داخلی کمی تغییر کرده است. خوشبختانه این دو گوشی (وان پلاس اوپن و اوپو فایند N۳) عملکرد خوبی در تصویربرداری و فیلم‌برداری داشته‌اند و از این رو انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۲ هم در این زمینه مشکلی نداشته باشد.

وان-پلاس1

البته ما بر این باوریم که دوربین OnePlus ۱۲ با کیفیت‌تر از دو گوشی ذکر شده خواهد بود، علت آن هم قدرتمندی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سه به کار رفته در این گوشی است.

طبق گفته‌های کوالکام، این چیپست با تقویت توانایی‌های دوربین از طریق هوش مصنوعی قابلیت‌هایی مانند Semantic Segmentation (برای افزایش سرزندگی و جزئیات تصاویر)، پاک‌ کردن اشیاء در فیلم‌ و گسترش تصاویر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی‌ها به چه صورت و تا چه میزان در OnePlus ۱۲ اعمال شده و مقدار بهره‌برداری از این قابلیت‌ها به شرکت سازنده بستگی دارد.

گفته می‌شود که وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۵ دسامبر در چین و سپس در روز ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ در بازارهای جهانی و بین المللی عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها