|
کدخبر: 312087

گلکسی S۲۴ / سامسونگ / موبایل

تاریخ معرفی گلکسی S۲۴ لو رفت / اوج هیجان برای طرفداران سامسونگ

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد سری گلکسی S۲۴ را زودتر از نسل‌های قبلی و در اواخر دی‌ماه معرفی کند.

فناوری تاریخ معرفی گلکسی S۲۴ لو رفت / اوج هیجان برای طرفداران سامسونگ

شایعات مختلفی به معرفی زودتر از انتظار سری گلکسی S۲۴ اشاره کرده‌اند، اما حالا گزارشی جدید تاریخ معرفی این خانواده را برملا کرده است. این گزارش مدعی شده که سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲) معرفی می‌شود.

طبق گزارش رسانه کره‌ای SBS Biz، پرچمدارهای آینده سامسونگ در سان‌فرانسیسکو، آمریکا معرفی خواهند شد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌هایش برای این رویداد را نهایی کرده و درحال آماده‌شدن برای برگزاری آن است. این گزارش همچنین می‌گوید گلکسی S۲۳ FE در ۱ دسامبر وارد بازار کره جنوبی خواهد شد.

تاریخ معرفی احتمالی سری گلکسی S۲۴

به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد با معرفی زودهنگام سری گلکسی اس ۲۴، از وضعیت دشوار کنونی فاصله بگیرد. رقابت در بازار فشرده‌تر از هر زمان دیگری است و بازار تراشه هم وضعیت مناسبی ندارد. تمام این موارد باعث کاهش چشمگیر سود عملیاتی سامسونگ در فصل سوم ۲۰۲۳ شده است و شاید سری گلکسی S۲۴ بتواند وضعیت را بهبود دهد.

تاریخ معرفی گلکسی S۲۴

درباره سری گلکسی S۲۴ شایعات زیادی منتشر شده‌ است. گفته می‌شود این خانواده هوشمندترین گوشی‌های بازار خواهند بود و از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT و Dall-E بهره خواهند برد. شایعات به استفاده از فریم تیتانیومی در گلکسی S۲۴ اولترا اشاره می‌کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد این دستگاه نمایشگر Dynamic AMOLED ۲x LTPO با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت داشته باشد.

نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ احتمالاً در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ روانه بازار خواهند شد. عملکرد CPU و GPU اگزینوس ۲۴۰۰ نسبت به نسل قبلی به‌ترتیب ۳۰ و ۷۰ درصد بهبود یافته و همچنین عملکرد واحد پردازش عصبی (NPU) آن ۱۴.۷ برابر شده است.

سامسونگ معمولاً نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S را در اواخر فوریه معرفی و در اوایل مارس (بهمن‌ماه) روانه بازار می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد برنامه کره‌ای‌ها برای سال آینده میلادی تغییر کرده و تاریخ معرفی سری گلکسی S۲۴ به یک ماه زودتر از برنامه معمول موکول شده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها