|
کدخبر: 311864

آیین اختتامیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران آغاز شد؛

جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران / برترین ها معرفی شدند

در اختتامیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، از برگزیدگان ۲۰ بازی‌ موبایلی ایرانی و نفرات برتر رشته فیفا ۲۳ تقدیر شد.

فناوری جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران / برترین ها معرفی شدند

اختتامیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، با عنوان «مسابقه یک میلیون نفری» از تابستان سال جاری آغاز شده بود، با برگزاری مسابقات استان تهران در روزهای ۹ و ۱۰ آبان و همچنین برگزاری مسابقات کشوری بین برگزیدگان استان ها در روز ۱۱ آبان در باغ موزه دفاع مقدس، به ایستگاه پایانی رسید.

جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی کشور با حمایت اپراتور همراه اول، به مدت سه روز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و نفرات برتر این رویداد معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه، به نفرات برتر جام قهرمانی و جوایز نفیسی اهدا شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یک ارتباط زنده، پیام خود را در رابطه با رویداد جام قهرمانان بازی های ویدئویی اعلام کرد.

IMG_20231102_190148_501

اسماعیلی گفت: به دلیل سفر استانی قادر به حضور در مراسم اختتامیه نشدم و از این بابت ناراحت هستم. توقع استقبال این چنینی را نداشتیم. از شرکت بیش از یک میلیون نفر در این رویداد شگفت زده و البته خرسند هستم.

او افزود: هدف دولت حمایت از بازی های بومی است و آمارها و ارقام نشان می دهد که بازی های ساخت داخل موفقیت های زیادی داشته است. من خودم از طرفداران بازی آمیرزا هستم و در خانه به انجام این بازی مشغول می شویم.

بازی فینال فیفا ۲۳ میان پرهام همرنگ از استان گیلان و نیما صادقی از استان تهران برگزار شد. در پایان، همرنگ در یک بازی نزدیک و مهیج در ضربات پنالتی به برتری رسید. همرنگ تا لحظه آخرمسابقه، بازنده بود و کامبک جانانه ای داشت.

محمدامین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حاشیه مراسم گفت: امسال با همت استان ها برگزار شد و نتیجه ای خیلی خوبی داشت. در بخش موبایلی ۱۵ شرکت بازیساز همکاری کردند که بسیار باارزش بود.

او افزود: رژیم صهیونستی در تاریخ جنایت های زیادی انجام دادند و این موضوع برکسی پوشیده نیست. برای عزیزان فلسطینی آرزوی رهایی از ظلم و پیروزی دارم.

IMG_20231102_195050_135

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها