|
کدخبر: 301739

اصطلاح جالب بازیگر فیلم باربی درباره بیت کوین

مارگو رابی، هنرپیشه معروف و بازیگر فیلم پرفروش باربی، حکایت جالبی را درباره علاقه همسرش به بیت ‌کوین (BTC) به اشتراک گذاشته و اصطلاحی را ابداع کرده که سر و صدای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

فناوری اصطلاح جالب بازیگر فیلم باربی درباره بیت کوین

این بازیگر در مصاحبه اخیر خود گفته که شوهرش، تام آکرلی (که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم باربی است)، با تهیه‌کننده دیگر، دیوید هیمن، در صحنه فیلمبرداری درباره بیت کوین صحبت می‌کردند و در طول این بحث، او و کارگردان، گرتا گرویگ، با خود گفته‌اند که صحبت در مورد این چیزها، چقدر به شخصیت کن – یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی فیلم باربی که توسط رایان گاسلینگ به تصویر کشیده شده – نزدیک است.

به این ترتیب، آنها اصطلاح Big Ken Energy را برای علاقه همسر مارگو رابی به بیت کوین ابداع کرده‌اند. تاثیر اظهارات مارگو رابی بر بیت کوین این افشاگری غیرمنتظره، باعث ایجاد شور و هیجان در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال شده است.

به عنوان مثال، مایکل سیلور، مدافع مشهور بیت کوین و مدیرعامل سابق شرکت MicroStrategy، به اظهارات اخیر بازیگر نقش باربی واکنش نشان داد و در توییتی نوشت:

در واقع، اگرچه رابی در طول مصاحبه‌اش به جزئیات فنی نپرداخته، اما به نظر می‌رسد که اصطلاح Big Ken Energy بر شور و اشتیاق مردم هنگام بحث درباره بیت کوین و تأثیر بالقوه آن بر دنیای مالی، تأکید دارد.

این پدیده همچنین تأثیر فزاینده چهره‌های محبوب در درک ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند. به عبارتی، افراد مشهوری مانند مارگو رابی که آشکارا درباره بیت کوین صحبت می‌کنند، می‌توانند به پذیرش و درک گسترده‌تر از این فناوری منجر شوند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها