|
کدخبر: 301686

پیش بینی مهم از آینده قیمت بیت کوین

در تاریخ ۲۴ ژوئیه قیمت بیت کوین (BTC) با سقوط به زیر حمایت ۲۹۶۵۰ دلار، به روند یک‌ماهه جانبی خود به نفع فروشندگان پایان داد. کندل نزولی که با افزایش قابل توجه در حجم معاملات حمایت می‌شود، نشان‌دهنده اعتقاد به کاهش بیشتر قیمت است.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده قیمت بیت کوین

در چهار روز گذشته، قیمت بیت کوین زیر حمایت خود در قیمت ۲۹۶۵۰ دلار که اخیراً شکسته شده بود، در نوسان بوده است. کندل‌های روزانه با سایه‌های بلند در بالا نشان می‌دهد که فروشندگان از مقاومت تازه بازیابی‌شده خود حمایت می‌کنند. در زمان انتشار این خبر، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار یعنی بیت کوین، با ۰.۴۳ درصد افزایش در محدوده قیمت ۲۹۴۵۲ دلار در حال معامله است. اگر فشار عرضه همچنان ادامه یابد، سرمایه‌گذاران بیت کوین با کاهش شدید ۵ درصدی و رسیدن قیمت به حمایت روانی ۲۸۰۰۰ دلاری مواجه خواهند شد.

با این حال، حمایت ۲۸۰۰۰ دلاری همسو با خط روند صعودی طولانی‌مدت بیت کوین، منطقه انباشت بالایی را برای خریداران ایجاد می‌کند. اگر قیمت بیت کوین پایداری بالاتر از حمایت ذکرشده را نشان دهد، معامله‌گران علاقه‌مند می‌توانند اقدام به خرید بیت کوین کنند تا امکان به دست آوردن چرخه ریکاوری بعدی را داشته باشند.

اما شکست و از دست دادن ناحیه حمایتی بالا به احتمال زیاد باعث سقوط شدید قیمت و رسیدن به حمایت بعدی خواهد شد. در چنین وضعیتی قیمت بیت کوین ممکن است به داخل سطح شکسته‌شده بازگردد که یک تله خرسی را ایجاد کند. در این صورت، این شکست جعلی منجر به تقویت نیروی خریدار می‌شود و ممکن است قیمت بیت کوین را تا ۳۲۰۰۰ دلار افزایش دهد.

میانگین متحرک نمایی: با کاهش قیمت در روزهای گذشته، فروشندگان EMAهای ۲۰ و ۵۰ روزه را نیز بازپس گرفتند که مزیت بیشتری در موقعیت‌های فروش کوتاه‌مدت ارائه می‌کند.

شاخص میانگین جهت‌دار: شیب ADX نزولی نشان‌دهنده تضعیف حرکت صعودی قبلی است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها