|
کدخبر: 301685

نگاه کلی به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال + اینفوگرافی

در هفته گذشته بیت کوین عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت اما توانست بالای ۲۹۰۰۰ دلار باقی بماند.

اقتصاد نگاه کلی به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال + اینفوگرافی

آلت‌کوین‌هایی مانند دوج کوین (DOGE) و سولانا ( SOL) افزایش جزئی ۲ درصدی را تجربه کردند، در حالی که شیبا (SHIB) بیشترین افزایش قیمت را در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر داشت.

بیت کوین هفته را با کاهش شدید از قیمت ۳۰۰۰۰ دلار به کمتر از ۲۹۰۰۰ دلار آغاز کرد، اما گاوها وارد عمل شدند تا آن را به بالاتر از این سطح برگردانند. با این حال، روزهای بعد، حتی پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده، که معمولاً منجر به افزایش نوسانات در بازار می‌شد، شاهد حرکت اندکی در مارکت بودیم.

بیت کوین در هفته گذشته در محدوده بین ۲۹۰۰۰ تا ۲۹۵۰۰ دلار در نوسان بود و ارزش بازار آن در ۵۷۰ میلیارد دلار باقی ماند. دامیننس بیت کوین اندکی کاهش یافت و اکنون به ۴۸.۱ درصد رسیده است.

سایر آلت کوین‌ها نیز در بازه روزانه، سودهای جزئی نشان دادند: اتریوم(ETH) و ریپل (XRP) کمتر از ۰.۵ درصد افزایش یافتند و به ترتیب با ۱۸۷۰ دلار و ۰.۷ دلار معامله شدند و دوج کوین و سولانا با کمی بیش از ۱ درصد افزایش به ۰.۰۷۸ دلار و ۲۵ دلار رسیدند.

نمودار-رمزارز

اما شیبا اینو بیشترین افزایش را در بین آلت‌کوین‌های بزرگ‌تر داشت که پس از انتشار نسخه بتای شیباریوم، ۵ درصد افزایش یافت.

ارزش کل بازار ارزهای دیجتال در حدود ۱.۱۸۰ تریلیون دلار نسبتاً ثابت باقی ماند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها