|
کدخبر: 300894

تغییر لوگوی توییتر / چه ‌چیزی جایگزین پرنده آبی می‌شود؟

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، روز یکشنبه گفت که به دنبال تغییر لوگوی توییتر است و در توییتی نوشت که به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد. این میلیاردر معروف در ادامه بیان داشت، اگر تا امشب یک لوگوی X که به اندازه کافی خوب باشد، پست شود، فردا آن را در سراسر جهان منتشر خواهیم کرد.

اقتصاد تغییر لوگوی توییتر / چه ‌چیزی جایگزین پرنده آبی می‌شود؟

ماسک همچنین تصویری از سوسو زدن «X» را منتشر کرد و بعداً در یک گفت‌وگوی توییتری، در پاسخ به این سوال که آیا لوگوی توییتر تغییر می‌کند یا خیر، گفت که «بله، این کار باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد.»

اظهارات جدید ماسک در حالی منتشر می‌شود که در وبسایت توییتر آمده پرنده آبی «قابل تشخیص‌ترین دارایی آن» است و به همین دلیل، از آن بسیار محافظت می‌کند. لازم به ذکر است که این لوگو در ماه آوریل به طور موقت با سگ نژاد شیبا اینو که نماد دوج کوین (DOGE) است، جایگزین شد و به افزایش قیمت و ارزش بازار این میم کوین کمک کرد.

تحت مدیریت پرفراز و نشیب ماسک بر توییتر، این شرکت نام تجاری خود را به X Corp تغییر داده که منعکس‌کننده چشم انداز این میلیاردر برای ایجاد X – The Everything App است. جدیدترین چالش توییتر، شکایتی بود که در روز سه‌شنبه ارائه شد و ادعا می‌کرد که این شرکت حداقل ۵۰۰ میلیون دلار به عنوان پاداش پایان کار به کارمندان سابقش بدهکار است. طبق گزارش‌ها، از زمانی که ماسک توییتر را خریداری کرده، این شرکت بیش از نیمی از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها