|
کدخبر: 300355

مشخصات گوشی جدید گوگل لو رفت + عکس

گوگل پیکسل ۸ پرو احتمالاً با نمایشگر LTPO OLED، تراشه تنسور G۳ و همچنین ۱۲ گیگابایت رم از راه می‌رسد.

فناوری مشخصات گوشی جدید گوگل لو رفت + عکس

گوگل برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۸ در ماه‌های آینده آماده می‌شود، اما حالا شاهد افشای مشخصات کامل نسخه پرو این خانواده هستیم. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه‌گانه و ۱۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود.

طی هفته‌های گذشته، شاهد انتشار رندرهای گوشی‌های آینده گوگل بوده‌ایم و حتی تصاویر زنده پیکسل ۸ پرو هم منتشر شد؛ بنابراین از طراحی آن‌ها اطلاع داریم. علاوه‌براین، برخی مشخصات این محصولات هم برملا شد؛ ولی حالا مشخصات کامل پیکسل ۸ پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق توییت یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار»، گوشی آینده گوگل به نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. قدرت این گوشی هوشمند را ظاهراً تراشه تنسور G۳ تأمین می‌کند و درون آن چیپ امنیتی Titan قرار می‌گیرد.

گوگل۱

طبق مشخصات احتمالی گوگل پیکسل ۸ پرو، این گوشی هوشمند در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. بااین‌حال هر دو نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهند بود.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول افقی قرار می‌گیرد که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. همچنین گوشی آینده گوگل به دوربین اولترا واید ۶۴ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در جلوی این دستگاه هم دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

طبق ادعای برار، گوگل برای گوشی پیکسل ۸ پرو از یک باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۷ وات استفاده می‌کند. این دستگاه همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

از سایر مشخصات احتمالی گوگل پیکسل ۸ پرو می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک و همچنین سنسور اندازه‌گیری دمای بدن اشاره کرد. درنهایت به گفته برار، این گوشی هوشمند در ماه اکتبر از راه می‌رسد و البته همان‌طور که می‌دانیم، مدل استاندارد و پرو هر دو در یک تاریخ معرفی خواهند شد.

 

 

منبع: دیجیتاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها