|
کدخبر: 195771

ویژگی جدید آیفون ۱۴ فاش شد

اپل به طور غیر رسمی یکی از ویژگی‌های اپل واچ و آیفون ۱۴ را لو داد.

اخیرا شرکت اپل اعلام کرد که گوشی آیفون ۱۳ را در ماه‌های آینده عرضه می‌کند. اما به تازگی برخی از سودجوها برای ضربه زدن به اپل، شایعاتی درمورد ویژگی‌های آیفون ۱۴ منتشر کردند. یکی از این ویژگی‌ها Back Tap است که پیش بینی‌ می‌شود در اپل واچ نیز ارائه شود. این ویژگی به عنوان فناوری توصیف شده که ضربه زدن را تشخیص می‌دهد تا بین حالت‌های مختلف نرم افزار جابه‌جا شود و به طور بالقوه در رابط کاربری حرکت کند.

ویژگی ضربه زدن چه کمکی به کاربران آیفون ۱۴ می‌‍‌کند؟

ویژگی جدید اپل تغییرات فشار را فراتر از یک آستانه و در ترکیب با سنسور حرکت مشخص می‌کند، که آیا کاربر عمداً بر روی دستگاه خود ضربه می‌زند. توضیحات ثبت اختراع نشان می‌دهد که این ویژگی به کاربران iPhone یا Apple Watches کمک می‌کند نیاز‌های دیگر را تکمیل یا به طور بالقوه جایگزین کند.

اگر تشخیص ضربه هرگز به آیفون تبدیل نشود، فقط به دلیل ماهیت ثبت اختراع و عدم قطعیت آن‌ها در تبدیل آن به مدل‌های بازار، تعجب آور نخواهد بود. به عنوان مثال، یک آیفون آینده بتواند ترک‌های روی صفحه را تشخیص دهد و به کاربران اطلاع دهد، یا اگر صفحه نمایش بتواند خود را ترمیم کند، همانطور که اختراعاتی که در سال گذشته در اختیار عموم قرار گرفت، نشان می‌دهد که می‌تواند برای گوشی‌های آینده اپل ذخیره شود.

ویژگی‌ آیفون۱۴

 ثبت اختراعات اپل همچنان در حال ظهور است و ایده‌هایی را در مورد آنچه در آیفون‌های آینده ممکن است به ما بدهد، از نامحتمل تا بیشتر ممکن، مانند یک شارژر مغناطیسی MagSafe-esque یا Face and Touch ID یا عینک اپل در صفحه نمایش می‌دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر