|
کدخبر: 299195

ارزینجا، بررسی بهترین پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال

فناوری ارزینجا، بررسی بهترین پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال

با رشد صنعت ارزهای دیجیتال، میزان استفاده از آن‌ها نیز افزایش یافته است. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر در اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از کاربردهای آن‌ها معامله و ترید جهت کسب سود از اختلاف قیمت خرید و فروش است. بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات زیاد آن مکان مناسبی برای تریدرهایی است که به دنبال نوسانات روزانه و کوتاه مدت هستند. البته بسیاری از افراد نیز به دنبال کسب سود در بلندمدت هستند که با خرید و نگهداری رمزارزها (یا به اصطلاح هودل کردن) از رشد قیمت آن‌ها در بلند مدت کسب سود می‌کنند.

صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال یک نوع بازار برای خرید و فروش رمزارزها مانند بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال موجود است. در این بازارها، افراد می‌توانند ارز دیجیتال مدنظر خود را به قیمتی مشخص با ارزهای فیات خریداری کرده یا آن‌ها را به فروش بگذارند و به ازای آن‌ها پول فیات (پول کاغذی یا پول الکترونیکی متداول در کشورهای مختلف) دریافت کنند.

صرافی‌های ارز دیجیتال در انواع خدمات و نوع ارائه آن‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند. این صرافی‌ها ممکن است در میزان کارمزد معاملات، تعداد ارزهای موجود، سرعت انجام تراکنش‌های واریز و برداشت و... باهم تفاوت داشته باشند.

صرافی ارز دیجیتال ارزینجا

ارزاینجا۱

صرافی ارزدیجیتال ارزینجا، پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع رمز ارز ها است که از سال ۹۶ با هدف خدمت رسانی و بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما با ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد بسیار پایین معامله کنید. ارزینجا توانسته با پشتیبانی بیش از ۵۰۰ رمز ارز و بیش از 300 هزار کاربر به یکی از بزرگترین بازارهای ارز دیجیتال در ایران از نظر کاربران تبدیل شود. ارزینجا با تکیه بر دانش و توانایی افراد متخصص حوزه تکنولوژی و ارزهای دیجیتال توانسته است راه را برای فعالیت کاربران ایرانی در بازارهای مالی بین المللی هموارتر کند. خدماتی نظیر خرید، فروش و تبدیل بیش از ۵۰۰ رمزارز در سریع‌ترین زمان و با کمترین کارمزد ممکن، ارائه خدمات کیف پول شخصی امن به تمامی کاربران، ارائه اپلیکیشن معاملاتی برای اندروید و iOS، احراز هویت آسان و سریع و… این صرافی را به یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال در ایران تبدیل کرده است. ارزینجا همواره در تلاش و کوشش است تا با ایجاد فضای رقابتی سالم، تجربه معامله گری در فضای پویا و امن را برای شما فراهم آورد.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا

اگر قصد دارید که وارد بازار رمزارزها شوید و یا به دنبال ترید ارزهای دیجیتال هستید، به یک صرافی داخلی نیاز خواهید داشت. صرافی ارزینجا یک صرافی ایرانی است که دفتر اصلی آن در تهران واقع شده است. فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ارزینجا بسیار ساده است. تنها کافی است تا با ورود به سایت رسمی صرافی (https://arzinja.info/) در آن عضو شده و فرایند احراز هویت خود را تکمیل کنید. فراید احراز هویت به دلیل قوانین کشوری امری لازم است و در تمام صرافی‌های معتبر انجام می‌شود. احراز هویت کاربران در ارزینجا در کمتر از 30 دقیقه تایید شده و پس از آن می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید.

امکانات صرافی ارزینجا

صرافی ارز دیجیتال ارزینجا امکانات مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

کارمزد معاملاتی صفر

ارزینجا یک صرافی فرابورسی یا OTC است. برخلاف صرافی‌های P2P که سود خود را از معاملات کاربران هم به دست می‌آورند، صرافی‌های فرابورسی از تفاوت قیمت خرید و فروش سود می‌کنند. به همین دلیل صرافی ارزینجا نیز کارمزد معاملاتی از کاربران دریافت نمی‌کند.

معامله بیش از 500 رمزارز

بازار رمزارزها یک بازار فعال و پویا است. هر روزه پروژه‌های مختلفی راه اندازی می‌شوند. با اینکه بسیاری از این پروژه‌ها واقعا ارزش توجه ندارند اما بسیاری دیگر نیز هستند که در زمان‌هایی کوتاه رشد قیمتی شدیدی را تجربه می‌کنند. یک صرافی رمزارز خوب باید بتواند این ارزها را جستوجو کرده و آن‌ها در لیست معاملاتی خود قرار دهد. علاوه بر این‌ها، ممکن است که موقعیت‌های معاملاتی مختلفی در بازار وجود داشته باشد که برای استفاده از آن‌ها باید از یک صرافی با لیست بلند بالای رمزارزها استفاده کنیم.

صرافی ارزینجا بیش از 500 رمزارز را در لیست معاملاتی خود قرار داده است. علاوه بر خرید و فروش این 500 رمزارز می‌توانید آن‌ها را به سایر رمزارزها تبدیل کرده و یا آن‌ها را در کیف من ارزینجا نگهداری کنید. در ادامه به این دو قابلیت نیز اشاره می‌کنیم.

قابلیت تبدیل رمزارزها

ارزاینجا۲

قابلیت تبدیل یا Swap رمزارزها به تعویض آن‌ها با یکدیگر گفته می‌شود. در خرید و فروش معمولی، رمزارزها در قبال ارزهای فیات، مانند ریال، معامله می‌شوند اما اگر بخواهید مثلا اتریوم خود را به ترون تبدیل کنید چه؟ در چنین مواقعی می‌توان اتریوم را با ریال و ریال را با ترون معامله کرد. این یعنی انجام دو معامله، پرداخت دو کارمزد و صرف زمان بیشتر. با قابلیت تبدیل ارزینجا می‌توانید تنها با انتخاب دو رمزارز و وارد کردن مقدار مدنظر خود، ارزهای دیجیتال را با یکدیگر تعویض کنید و در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

کیف پول داخلی ارزینجا

یکی از ابزارهای لازم برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال کیف پول‌ها یا Walletها هستند. در واقع کیف پول رمزارزی دروازه ورود به دنیای کریپتو است. به دلیل روابط کاربری پیچیده و مسائل مربوط به تحریم‌ها ممکن است کاربران تازه واردتر در استفاده از این کیف پول‌ها کمی مشکل داشته باشند. کیف پول داخلی ارزینجا ایجاد شده است تا این مسائل را حل کرده و باعث کاهش هزینه‌های کاربران شود.

به راحتی می‌توانید از کیف پول ارزینجا استفاده کنید و نیازی به کار کردن با کیف پول‌های ارز دیجیتال خارجی که برخی از آنها کاربران ایرانی را تحریم می‌کنند یا رابط کاربری پیچیده‌ای دارند، ندارید. همچنین زمانی که قصد خرید و فروش لحظه‌ای دارید، می‌توانید از کیف پول صرافی استفاده کنید تا هزینه‌هایتان کاهش پیدا کند و مجبور نباشید مدام در حال انتقال ارزها بین کیف پول شخصی خودتان و کیف پول صرافی باشید.

استفاده از کیف پول من، بدون محدودیت و کاملا رایگان است. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول من، دارایی خود را تا هر زمان که بخواهید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، ذخیره و مدیریت کنید و درصورت نیاز آن ها را به کیف پول های دیگر انتقال دهید.

سخن پایانی

صرافی ارزینجا با هدف افزایش دسترسی امن کاربران به بازار ارزهای دیجیتال همچنان سعی می‌کند تا با انجام به‌روزرسانی‌های متععد خدمات خود را گسترش دهد.علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان به وجود نرم افزار موبایلی، پشتیبانی 24 ساعته و.. اشاره کرد که می‌توانید با مراجعه به سایت ارزینجا در این باره بیشتر بخوانید.

نویسنده: رپورتاژ
  • دانیال ده حقی ارسالی در

    ممنونم از سایت خوبتون واقعا ارزینجا عالی بود تجربه خوبی داشتم

  • رادوین رها ارسالی در

    امروز تجربه خرید بیت کوین داشتم در ارزینجا یک مشکل در انتقال داشتم که پشتیبانی خیلی دقیق و سریع پاسخم رو داد ممنونم

  • MiladRastgoftar ارسالی در

    ارزینجا به نظر من یکی از بهترین پلتفورم های معاملاتی رمز ارزه

  • محمدامین زینعلی ارسالی در

    ارزینجا واقعا پلتفرم قوی ایه، پشتیبانیشو ن که حرف نداره قیمت‌ها عالیه و تعداد ارز های خیلی زیادی هم ساپورت میکنند

  • Mrezabit ارسالی در

    یعنی پشتیبانی ارزینجا بهترینه بین همه صر افی ها
    خیلی خفنن 🦍

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها