|
کدخبر: 292624

کلاس آموزش طراحی سایت با تضمین استخدام

آموزش طراحی سایت دوره­ای است که افراد زیادی به­ دنبال آن هستند. زیرا این مهارت می‌­تواند در کمترین زمان ممکن، افراد را به بازار کار جذب کند.

فناوری کلاس آموزش طراحی سایت با تضمین استخدام

اما سوال اینجاست که کدام کلاس طراحی سایت از کیفیت بیشتری برخوردار است؟ آیا می‌­توان با دوره­‌های آنلاین به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد یا نه؟

برای پاسخ به این سوالات در این مطلب با ما همراه باشید. چراکه قصد داریم تا شما را با بهترین کلاس آموزش طراحی ­سایت آشنا کرده و کاربردی­ترین پکیج آموزشی این مهارت را به شما معرفی کنیم.

چرا طراحی سایت درآمد زیادی دارد؟

با توجه به رشد روزافزون دیجیتال مارکتینگ و نیاز بیزینس‌­ها به­ حضور در فضای مجازی، باید گفت که یادگیری طراحی سایت و اصول مدیریت آن، می‌­تواند یک مهارت پول­‌ساز برای تمام افراد جامعه باشد.

دلیل این است که کسب­‌وکارها بعد از برندینگ در سوشیال­مدیا، نیاز به یک بستر حرف‌ه­ای و مستقل، برای معرفی­ کردن خود و فروش محصول دارند.

پس اگر بخواهیم نگاه واقع‌­بینانه‌­ای به این موضوع داشته باشیم، باید بگوییم، روزی می‌­رسد که تک­‌تک بیزینس‌­ها، نیاز به یک سایت حرف‌ه­ای خواهند داشت.

به­ همین دلیل سوال ما از شما این است که آیا می‌­توان بدون وجود طراحان سایت حرف‌ه­ای و موفق، نیاز تمام کسب‌وکارها را تامین کرد؟

قطعا پاسخ خیر است. زیرا تا زمانی­ که عرضه مناسبی برای تقاضا وجود نداشته باشد، تمامی نیازها بی ­پاسخ باقی مانده و هیچ کسب‌وکاری قادر به­رشد نخواهد بود.

آیا یادگیری طراحی سایت سخت است؟

یادگیری طراحی سایت، مانند هر مهارت دیگری نیاز به ۲ فاکتور مهم دارد. مورد اول شرکت در یک دوره جامع و حرف‌ه­ای است و مورد دوم مربوط به میزان تلاش و سخت­ کوش ­بودن کارآموز آن دوره می‌شود.

پس صادقانه‌­ترین پاسخ به این سوال این است که اگر توسط یک استاد باتجربه آموزش می­بینید و به ­اندازه کافی در انجام­ دادن تمارین کلاس سخت­ کوش هستید، هیچ نیازی به نگرانی در رابطه با سختی یادگیری وجود ندارد.

ویژگی­های یک دوره آموزش حرفه­ای

حال که صحبت از استاد باتجربه به­ میان آمد، بهتر است به این نکته اشاره­ای داشته باشیم که آموزش طراحی سایت حرفه ­ای، ارتباط مستقیمی با مدرس آن دوره دارد.

به ­طوری که میزان اعتبار مدرس تعیین می‌کند که کارآموزهای این دوره تا چه ­اندازه قابل سرمایه­‌گذاری و جذب­ شدن به نیروی کار هستند.

پس اگر به­دنبال کلاس­های آموزش طراحی سایت هستید، پیشنهاد می­کنیم که سری به کلاس طراحی سایت مدرسه پرنیان با تدریس استاد پارسا قربانیان بزنید. (حتما اینستاگرام پارسا قربانیان را ببینید! )

دلیل این است که دوره­‌های آموزش طراحی وب­سایت این مدرسه، می­‌تواند پاسخگوی نیاز تمام کارآموزان در سراسر کشور باشد. چراکه پرنیان علاوه‌­بر دوره‌­های حضوری، قادر به پشتیبانی از دوره‌­های آنلاین نیز است.

در کلاس آموزش طراحی سایت چه مطالبی تدریس می‌شود؟

زمانی که بحث مربوط به آموزش طراحی سایت می‌شود، این سوال پیش می­آید که آیا منظور از این حرفه، یادگیری اصول برنامه نویسی است؟ یا طراحی سایت به کار با CMS­ها ختم می‌شود؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که پکیج آموزش طراحی سایت شامل تدریس فرانت­اند و فراگیری اصول استخوان ­بندی سایت می‌شود که بدون وجود آنها، هیچ سایتی قادر به رشد در گوگل نخواهد بود.

پس این نکته را در نظر داشته باشید که کلاس آموزش فرانت‌اند از HTML، CSS، Bootstrap، Hosting، فریمورک JQUERY و react تشکیل شده است.

علاوه ­بر این­ها باید اضافه کرد که آموزش ajax، PWA، tailwind، trick و json در این دوره از قلم نمی­افتد. زیرا تمامی این موارد، مفاهیمی هستند که پایه و اساس دنیای وب را تشکیل می­دهند.

به ­همین­ دلیل اگر در رابطه با مبتدی­ بودن خود دچار نگرانی و تشویش هستید، بهتر است تا از تمام آنها فاکتور بگیرید. چراکه دوره طراحی سایت برای تمام افراد با هر میزان دانشی که دارند، عنوان­ بندی شده است.

طراحی-سایت۱

جمع‌­بندی

آموزشگاه طراحی سایت این شرایط را برای کارآموزان و شرکت­‌کنندگان فراهم می‌کند که جاده پر پیچ­‌وخم یادگیری را با سرعت بیشتری به ­اتمام برسانند.

علت این است که این مدارس خصوصی، تجربه و اعتبار زیادی در زمینه ارائه خدمات آموزشی دارند و قادر هستند تا بهترین کارآموزان دوره را به بازار کار معرفی کنند.

پس شرکت در دوره­‌های حضوری و آنلاین آموزش طراحی سایت می­تواند به­عنوان یک شتاب­‌دهنده عمل کرده و ذهن شما را از دغدغه‌های مربوط به استخدام و یافتن شغل مناسب آزاد کند.

از این رو اگر شما هم جزء افرادی هستید که به­دنبال یک شغل پردرآمد با موقعیت اجتماعی قابل قبول می­‌گردید، پیشنهاد می­‌کنیم که یادگیری طراحی سایت را در اولویت قرار دهید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر