|
کدخبر: 291970

آشنایی با قفل الکترونیکی کمد باشگاه و ضرورت استفاده از آن در مجموعه های ورزشی

اطمینان از امنیت لوازم شخصی ورزشکاران در هنگام تمرین یکی از مهمترین چالش های آن ها و مدیریت مجموعه های ورزشی است. در بسیاری از مجموعه های ورزشی خصوصا باشگاه های مخصوص بانوان به دلیل رعایت مسایل اخلاقی، نصب و استفاده از دوربین مدار بسته امکان پذیر نبوده و به همین دلیل ایجاد امنیت در این مکانها مشکل تر است. به طور معمول افراد، زمان مراجعه به باشگاه اشیای گران قیمت با خود همراه ندارند. اما با این حال حفظ امنیت لوازم شخصی شان مانند تلفن همراه، سوییچ، پول نقد و کارتهای بانکی از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین راه حل ها برای سپری نمودن اوقاتی خوش و بدون دغدغه برای ورزشکاران در باشگاه، نصب قفل الکترونیکی کمد باشگاه است. این قفل ها دارای امنیت نسبتا بالا هستند و با خیال راحت می توانید لوازم شخصی خود را در آن قرار داده و به تمرین بپردازید.

قفل-الکترونیک

آشنایی با قفل باشگاهی

قفل باشگاهی یک نمونه ساده از قفل های دیجیتال است که به عنوان قفل کمد در رختکن این مکانها مورد استفاده قرار می گیرد. قفل دیجیتال دارای روش های متعدد برای دسترسی هستند و از این رو هم امنیت را افزایش می دهند و هم کاربری ساده ای دارند. مشاهده محصولات قفل الکترونیکی

قفل های باشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. عمده کاربرد این محصولات در مجموعه های ورزشی است اما می توان این قفل ها را به عنوان قفل کمد در تمام مکانها استفاده نمود. از مهمترین ویژگی و مزیت نصب قفل باشگاهی ایجاد امنیت برای لوازم ورزشکاران است. برخی از مدلهای این محصولات در برابر رطوبت مقاوم بوده و امکان نصب آن در استخرها امکان پذیر می باشد.

جنس بدنه قفل استخری باید مقاوم در برابر پوسیدگی و ضد زنگ باشد. عدم استفاده از متریال بی کیفیت برای تولید این محصولات منجر می شود عمر قفل کوتاه بوده و استفاده کنندگان رضایت لازم را از این محصولات نداشته باشند. در قفل باشگاهی با استفاده از روش هایی مانند رمز، کارت، تگ، مچ بند و اثر انگشتی می توان به قفل دسترسی داشته باشید. هر قفل بسته به مدل و نوع تکنولوژی آن دارای دسترسی متفاوتی است. قیمت قفل کمد باشگاهی به امکانات و کیفیت قفل بستگی دارد. برند تولید کننده، روش دسترسی، مدل قفل (آنلاین و آفلاین) و جنس بدنه از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصولات هستند.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

همان طور که اشاره شد مهمترین و اصلی ترین دلیل نصب قفل الکترونیکی کمد باشگاه، ایجاد امنیت است. اما با نصب قفل برقی کمد بر روی کمدها امکانات و مزیت های دیگری نیز در اختیار استفاده کننده و مدیریت باشگاه قرار می گیرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  1. مهم ترین و اصلی ترین مزیت استفاده از این مدل قفل دیجیتال، ایجاد امنیت است.

  2. کاربری آسان و عدم نیاز به کلید مکانیکی و دردسرهای ناشی از استفاده از قفلهای قدیمی.

  3. ایجاد ظاهری زیبا و لوکس برای مراکز ورزشی

  4. امکان حذف کارت گشمده

  5. امکان اتصال قفل به نرم افزار مدیریت باشگاه.

در هنگام خرید قفل کمد باشگاهی به چه نکاتی توجه نماییم؟

کیفیت و مقاومت قفل بر روی امنیت ایجاد شده تاثیر گذار است به همین دلیل باید در هنگام خرید قفل باشگاهی دقت نمایید تا بهترین مدل قفل را متناسب با بودجه تان خریداری نمایید. یکی از نکات مهم که باید به آن دقت کنید جنس بدنه قفل است. محصولات با کیفیت معمولا دارای بدنه فلزی هستند و در برابر رطوبت و بخارات حاصل از گوگرد و کلر بسیار مقاوم هستند.

مساله مهم بعدی باتری قفل است. در محصولات باکیفیت تا 3 سال می توان از باتری بدون نیاز به تعویض استفاده نمود ولی در محصولات تقلبی و غیر استاندارد ممکن است مجبور شوید هر ماه اقدام به تعویض باتری قفل نمایید.

برند تولید کننده هم از دیگر فاکتورهایی است که کیفیت محصول را تایید می کند. بهترین برند در بازار ایران، روستیک است. قفل استخری روستیک دارای مدلهای مختلفی است. از دیگر عوامل مهم که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید، قیمت قفل باشگاهی است. قیمت قفل کمد باشگاهی بسته به امکانات و مشخصات آن مشخص ولی باید قبل از خرید در این رابطه تحقیق نمایید و محصول را از فروشگاهی که دارای مناسب ترین قیمت و گارانتی است خریداری نمایید. توصیه می شود برای خرید انواع قفل دیجیتال و هوشمند و همچنین قفل کمد باشگاهی با فروشگاه ایران لاک تماس بگیرید. در این مجموعه بهترین محصولات بازار با قیمت مناسب عرضه می شود.

قفل-الکترونیک۱

قفل آنلاین و آفلاین، دو مدل محبوب قفل کمد باشگاهی

قفل کمد باشگاهی دارای دو مدل آفلاین و آنلاین است. این دو مدل تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • در قفل آنلاین برای استفاده نیاز است تا با استفاده از سیم کشی به نرم افزار مدیریت باشگاه متصل شده و با استفاده از روشهای دسترسی که در سیستم ثبت شده، به قفل درب دسترسی داشته باشیم. اما در قفل آفلاین نیاز به سیم کشی نداریم و با استفاده از تگ و یا مچ بند می توان قفل درب کمد را باز نمود.

  • قفل آنلاین را می توان با استفاده از سیستم باشگاهی باز و بسته نمود در حالیکه در قفل آفلاین این امکان وجود ندارد.

به طور کلی قفل آنلاین دارای امکانات پیشرفته تری برای مدیریت باشگاه است و البته که نصب و راه اندازی آن نسبت به قفل آفلاین پرهزینه تر است. در قفل های آنلاین دسترسی توسط رمز و اثرانگشت امکان پذیر است و در قفل های آفلاین با استفاده از تگ، مچ بند و کارت rfid می توان قفل را باز نمود.

دلیل اهمیت نصب قفل باشگاهی چیست؟

مهمترین و اصلی ترین دلیل برای نصب این محصولات در ممجموعه های ورزشی افزایش امنیت برای لوازم شخصی ورزشکاران است. همچنین ابتدایی ترین قدم برای هوشمند سازی باشگاه ها نصب قفل هوشمند و دیجیتال است. البته مدلهای آنلاین بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه هایی با نرم افزار مدیریت باشگاه است. در سیستم های هوشمند باشگاه با استفاده از کارت عضویت می توانید به تمام امکانات مجموعه ورزشی دسترسی داشته باشید. گیت ورود باشگاهی، بوفه، قفل کمد و ... تمامی با استفاده از کارت عضویت در دسترس خواهد بود.

قفل-الکترونیک۲

قفل کمد باشگاهی از محبوب ترین تجهیزات باشگاه داری است و در این سالها اکثر مجموعه های ورزشی معتبر اقدام به تعویض قفلهای قدیمی با این مدل از قفل های دیجیتال نمودند و از این رو موجب شده امنیت باشگاه ها نسبت به قبل افزایش یابد.

برای خرید بهترین و جدیدترین محصولات قفل باشگاهی با قیمت مناسب با فروشگاه ایران لاک تماس بگیرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها