|
کدخبر: 272741

پرچمدار جدید شیائومی عرضه می شود

اگر تصمیم جدیدی گرفته نشود، پرچمدار بعدی شیائومی در بازارهای جهانی هم عرضه خواهد شد. این نوید را مدیرعامل Xiaomi داده است.

فناوری پرچمدار جدید شیائومی عرضه می شود

شیائومی ۱۲ اولترا تازه‌ترین پرچمدار کمپانی چینی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تجهیز شده و حتی در یک تست گیمینگ، آیفون ۱۳ پرو را شکست داده است. از همه لحاظ خرید  وسوسه‌انگیزی به نظر می‌رسد؛ ولی از آنجایی که به طور رسمی فقط در چین عرضه می‌شود، بسیاری از علاقه‌مندان به آن دسترسی ندارند. ظاهرا برای پرچمدار بعدی شیائومی اما سناریوی دیگری نوشته شده است.

پرچمدار بعدی شیائومی

لی جون، مدیرعامل این کمپانی در توییت جدید خود، تایید کرد که مدل بعدی Ultra به صورت جهانی عرضه خواهد شد. منظور او باید شیائومی ۱۳ اولترا باشد که احتمالا در اواخر سال جاری میلادی از راه خواهد رسید. پس اگر تا آن موقع تصمیم سران شیائومی عوض نشود، مشتریان در خارج از چین هم به این پرچمدار دسترسی خواهند داشت.

مشخصات پرچمدار بعدی شیائومی

شایعات از تجهیز شیائومی ۱۳ اولترا به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ حکایت دارند؛ تراشه‌ای که باید در پاییز امسال توسط کوالکام معرفی شود. می‌توانیم انتظار یک پنل آمولد LTPO با رزولوشن QuadHD را هم داشته باشیم. همچنین برای این پرچمدار، پشتیبانی از شارژ کابلی ۱۰۰ وات و شارژ وایرلس ۵۰ وات دور از ذهن نیست.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳، از ظرفیت باتری، رم و قیمت دستگاه نیز مطلع خواهیم شد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها