|
کدخبر: 272206

سورپرایز جدید شیائومی برای طرفدارانش

برخی منابع ادعا کرده‌اند که شیائومی پس از پوکو و ردمی، قصد دارد یک زیر برند جدید را با گوشی‌های جدید برای خوره‌های تکنولوژی معرفی کند.

شیائومی به شدت به برندهای فرعی و زیرمجموعه‌های خود مثل ردمی و پوکو برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف، متکی است. حالا یک گزارش جدید منتشر شده که ادعا می‌کند این شرکت بزرگ چینی در حال آماده شدن برای معرفی یک سری کاملا جدید از محصولات خود یا یک برند فرعی و زیرمجموعه جدید است که عمدتا علاقه‌مندان و خوره‌های دنیای تکنولوژی را هدف قرار می‌گیرد. گفته می‌شود این زیر برند یا سری جدید شامل گوشی های هوشمندی خواهد بود که اندروید خام را ارائه می‌کنند.

برخی منابع ادعا کرده‌اند که شیائومی برای معرفی زیرمجموعه های جدید خود در حال برنامه‌ریزی است. این منابع تاکنون نام زیر برند جدید یا سری آینده محصولات شیائومی را فاش نکرده‌اند. در این گزارش آمده است گوشی های هوشمندی که توسط این زیربرند جدید عرضه می‌شوند از تراشه‌های سری ۷۰۰ کوالکام پشتیبانی می‌کنند و اندروید خالص را با حداقل سفارشی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر این، ظاهرا عرضه سه بروزرسانی بزرگ و چهار سال پشتیبانی امنیتی برای این گوشی‌ها تضمین خواهد شد.

قیمت اقتصادی برای گوشی های زیر برند جدید شیائومی

در مورد قیمت نیز گفته می‌شود گوشی های این زیرمجموعه یا سری جدید شیائومی بین ۱۸۸ تا ۳۱۳ دلار قیمت دارند. جالب اینجاست که در حال حاضر بیشتر گوشی های Redmi و POCO نیز در همین محدوده قیمتی عرضه می‌شوند. علاوه بر این، طبق گزارش‌های منتشر شده، محصولات این زیربرند یا سری جدید در کشور هند تولید خواهند شد.

نشریه Mobile Indian ادعا می‌کند که گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تحت برند یا سری جدید شیائومی به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز می‌شوند و گوشی‌های بالارده‌تر آن از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ بهره خواهند برد. شیائومی معتقد است انتقال عمومی وان پلاس و کاهش محبوبیت گوشی های گوگل پیکسل در هند یک خلا را در بازار این کشور ایجاد کرده و به همین دلیل قصد دارد با تولید یک سری جدید از محصولات یا برندهای فرعی در هند، به این نیاز پاسخ بگوید.

البته تاکنون شیائومی هیچ‌یک از ادعاهای منتشر شده را تایید نکرده و مشخص نیست این اطلاعات صحت داشته باشند یا خیر. فعلا باید منتظر واکنش رسمی شیائومی به این اخبار باشیم.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها