|
کدخبر: 268708

هامیا؛ بهترین مرجع محصولات اصل و با کیفیت

فناوری هامیا؛ بهترین مرجع محصولات اصل و با کیفیت

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و فراهم شدن بسترهای اینترنتی، زمینه‌­ای ایجاد شد تا علاوه بر خرید به روش سنتی و حضوری می توانید از روش­‌های مدرن مثل خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی بهره مند شوید. از طرفی شما با خرید از فروشگاه های اینترنتی محدود به مکان و زمان نیستید و با خیل عظیمی از فروشگاه ها رو به رو هستید که می‌توانید به دلخواه و با توجه به نیاز خود خرید کنید. البته این نگرانی را خواهید داشت که به کدام‌ یک از این فروشگاه ها می توان اعتماد کرد؛ شما می‌توانید به نماد اعتماد الکترونیک هر سایت که در پایین صفحه فروشگاه هست مراجعه کرده و اطلاعات کامل فروشگاه را مشاهده کنید هر سایتی که این نماد را داشته باشد یعنی تایید شده است و در صورت تخلف میتوانید از مراجع قانونی پیگیری کنید.

فروشگاه اینترنتی هامیا با دارا بودن 17 سال سابقه کاری در زمینه فروش محصولات متنوعی همچون کالاهای دیجیتال، محصولات آرایشی، بهداشتی و... از جمله مراکز معتبری است که این امکان را برای کاربران فراهم می­‌آورد؛ تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند، کالاهای مورد نظر خود را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از سایت هامیا تهیه کنند.

درواقع کاربران با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت می­‌توانند خرید خود را انجام دهند. به‌عنوان مثال اگر بخواهند به‌روش سنتی برای خرید کالاهای دیجیتال مانند خرید گوشی  اقدام کنند؛ باید به چندین فروشگاه مراجعه کرده و قیمت­‌ها را با هم مقایسه نمایند. یا هر بار از فروشنده بخواهند تا درباره محصول، توضیحاتی را ارائه دهد. همچنین اگر بخواهید در کنار خرید این کالا، محصولات دیگری مانند محصولات بهداشتی و آرایشی را خریداری کنید؛ باید به سراغ فروشگاه دیگری بروید که این محصولات را عرضه می­‌کند. این رفت و آمدها آن هم در این گرمای تابستان، سخت و زمان بر است. حال فروشگاه‌هایی مانند موتن رو، هامیا و دیجیکالا با در نظر گرفتن این موضوع و به‌ منظور کاربردی­‌تر بودن سایت و همین‌­طور امکان استفاده بهینه­‌تر از خدمات فروشگاه‌ها، محصولات خود را در گروه‌های مختلفی همچون، آرایشی، بهداشتی بزرگسالان و کودکان به مشتریان در بستر اینترنتی عرضه می­‌کنند. در ادامه برخی از محصولات فروشگاه هامیا را معرفی می کنیم.

خرید گوشی به صورت اینترنتی

امروزه انجام بسیاری از کارها از قبیل تماس تلفنی، جستجو در اینترنت، گرفتن عکس، ضبط و ذخیره فیلم، شرکت در کلاس­‌های آموزشی وابسته به گوشی های هوشمند است. به‌نحوی که زندگی بدون گوشی همراه، حتی برای چند روز برایمان سخت و مشکل‌ساز است. زیرا بسیاری از کارهای ما به این وسیله الکترونیکی گره خورده است. از طرفی انتظارات افراد از این وسیله متفاوت می­‌باشد. به‌همین دلیل حتی کسانی که مالک این دستگاه هستند؛ به‌دنبال یک گوشی متفاوت‌­تر می‌­روند. از این‌­رو برای خرید گوشی موردنظر خود، گزینه‌های زیادی را مورد بررسی قرار می‌­دهند تا با توجه به نیاز و بودجه خود مناسب­‌ترین تلفن همراه را انتخاب نمایند. در سایت هامیا برای راهنمایی کاربران، ویژگی و مشخصات هر محصول به طور کامل ذکر شده است. تا مخاطبین بتوانند با خواندن آن مطالب و همین‌طور مقایسه برند و مدل‌های مختلف گوشی­‌های همراه با یکدیگر، با اطمینان بیشتری برای خرید اقدام کنند. نکته حائز اهمیت دیگر در مورد خرید گوشی، دارا بودن اصالت کالا می‌باشد که فروشگاه هامیا بدلیل سابقه کاری و احترام به حقوق مشتری این اصل را رعایت کرده است.

خرید پوشک بچه از فروشگاه های اینترنتی

انتخاب بهترین پوشک بچه بین طیف وسیعی از محصولات، آن هم با این قیمت ها کار دشواری است و اکثریت افراد بر حسب تجربه یا توصیه دوستانشان برای خرید این کالا اقدام می­‌کنند. همچنین پوشک بچه یکی از محصولات بهداشتی پرمصرف برای خانواده هایی است که فرزند کوچک دارند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول در برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت­‌های متنوع تولید می­‌گردد که همه آنها لزوماً با پوست کودک سازگار نیستند پس حتما هنگام خرید به ضد حساسیت بودن پوشک توجه کنید. سعی کنید قبل از خرید پوشک بچه به مشخصات آن توجه کنید و نظرات دیگر خریداران را بخوانید و حتی از نزدیکان خود مشاوره بگیرید. اما موضوع با اهمیت دیگر، اصل بودن محصولات می­‌باشد. از این‌ ­رو بهتر است علاوه بر برند کالا،  به معتبر بودن فروشگاه هم دقت کنید. در فروشگاه اینترنتی هامیا، یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی یعنی پوشک مای بیبی، جان ببه، شکوه، پمپرز، مولفیکس، ببم، پریما و... عرضه میشود.

پوشک مولفیکس در کیفیت مطلوب و با مواد مرغوب تولید می­‌شود که خریداران به ‌تناسب نیاز خود ( نسبت به سن و وزن کودک ) می­‌توانند برای خرید اقدام کنند. در این مقاله ما قصد نداریم که محصول خاصی را توصیه کنیم. بلکه می­‌خواهیم؛ شما با توجه به نیاز خود، محصولی را در فروشگاه هامیا جستجو کنید که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت حرفی برای گفتن در مقایسه با بسیاری از رقبا دارد.

افزایش قیمت لوازم بهداشتی و آرایشی

با افزایش قیمت مواد اولیه تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی، داغ ترین تیتر خبرگذاری ها افزایش قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی است. علاوه بر افزایش هزینه مواد اولیه، افزایش هزینه حمل و نقل نیز در این گرانی بی تاثیر نبوده است. حال با افزایش قیمت پوشک بچه، دستمال کاغذی و محصولات بهداشتی بانوان همچون نوار بهداشتی و ژل های بهداشتی بانوان، محصولات مرتبط با آن نیز دچار افزایش قیمت نسبت به سال گذشته می‌شوند. همین امر نیز حدودا باعث کاهش سرانه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی شده است. در فروشگاه هامیا انواع مختلف محصولات آرایشی بهداشتی و بهداشت فردی در برندهای ایرانی و خارجی از قبیل دافی، کالیستا، میس استار، تافته، مای لیدی، کاپریس و... با قیمت­‌های مناسب ارائه شده است.

سخن پایانی

محصولات اصلی هامیا به سه دسته‌ مختلف تقسیم بندی شده است. کالاهای دیجیتال، لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه، محصولات زیبایی و بهداشتی، که بصورت باکیفیت و با تضمین اصالت کالا به مشتریان عرضه میشود. اگر قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترتی هامیا را دارید می­‌توانید به وب‌سایت  https://hamiya.shop  مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید. تنوع بالای محصول، ارائه کالا در برندهای متنوع با گارانتی معتبر، ارائه مشخصات کامل هر محصول، درگاه امن اینترنتی، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و پاسخگویی 24 ساعته مجموعه هامیا از جمله ویژگی­‌های این فروشگاه است.

نویسنده: رپورتاژ
  • محمد ارسالی در

    خوبی فروشگاه هامیا اینه که توسط یکسری جو ان درستکار و مطمئن اداره میشه ، ما از خر یدها راضی بودیم ، علی الخصوص در مورد لوا زم الکترونیکی که اطلاعات تخصصی مفید و خو بی دارند.

ارسال نظر