|
کدخبر: 266667

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از "نوین آمپر"

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مجموعه دانش بنیان "نوین آمپر" بازدید کرد.

فناوری بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از "نوین آمپر"

به گزارش روابط عمومی هلدینگ ارزش، همزمان با هفتمین روز تیرماه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان با حضور در مجموعه نوآوری و صنایع خلاق نوین آمپر در غرب تهران با فعالیت‌های این شرکت فناوری آشنا شد.

نوین-آمپر

ستاری در این بازدید ابراز خشنودی کرد که دو مجموعه بزرگ بخش خصوصی با خلق ارزش و هم افزایی بدون اخذ تسهیلات، یک مجموعه حرفه ای در حوزه نوآوری و فعالیت تخصصی را شکل داده‌اند و افزود: اینکه در حوزه حمل ونقل هوشمند ، تولید قطعات و مدیریت ناوگان نیز برنامه‌ریزی دارند هم حائز اهمیت و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در بخش قطعات، شرکت‌های استارتاپی زیادی وجود دارند که با بهره گیری از فضای این مجموعه بویژه فضای آزمایشگاهی و کارگاهی می‌توانند به فعالیت بپردازند، تصریح کرد: مجموعه نوین آمپر می تواند در بستر زنجیره ارزش و اتصال به بازار و توسعه آن فعال باشد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید دو ساعته از بخش های مختلف نوین آمپر بازدید و به توضیحات کارشناسان این مجموعه گوش داد و پیرامون فعالیت هر بخش پرسش های خود را مطرح کرد.

لازم به ذکر است، مجموعه نوین آمپر با همکاری شرکت‌های نوآوری و صنایع خلاق آمپر با مدیریت عامل مهدی اکبر شاهی و توسعه زیرساخت فناوری‌های نوین ارزش با مدیریت عامل حسین رحیمی‌نژاد شکل گرفته است. هدف از ایجاد این مجموعه، تشکیل یک شرکت مادر تخصصی نو آوری با تمرکز بر حل مشکلات و تهیه راهکارهای عملیاتی با ایجاد یک مرکز دانش بنیان، حمایت از نخبگان ، اکو سیستم حمل ونقل است.

 هم افزایی در حوزه نوآوری، توجه به زنجیره ارزش، حمایت از نخبگان، سرمایه‌گذاری هدفمند، تجاری‌سازی ایده‌ها، توسعه کسب وکارهای دانش بنیان ، تشخیص درست و به موقع فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذب و همکاری با متخصصین جوان و با انگیزه ، انتقال پایدار تجربه توانمندی و مهارت از جمله محورهای کاری این مجموعه دانش بنیان به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است هلدینگ رایزکو با مدیریت حمید رضا صمدی با هدف ارائه خدمات مشاوره، مدیریت، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع ومعادن، فنی مهندسی تولید و بازرگانی به عنوان یک هلدینگ تأسیس شده است و شرکت آریا ماد پارت راز ( آمپر) از زیر مجموعه‌های هلدینگ رایزکو محسوب می شود. گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش با  مدیریت علیرضا صمدی در زمینه های مختلف به ویژه معادن و صنایع معدنی فعالیت دارد و شرکت توسعه زیر ساخت فن آوری‌های نوین ارزش به عنوان  یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه و بازوی تخصصی گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش با این مجموعه همکاری دارد.

ارسال نظر