|
کدخبر: 260078

طراحی سایت خبری

فناوری طراحی سایت خبری

از بین انواع طراحی سایت، طراحی سایت خبری جایگاه ویژه ای دارد، از آنجا که توسعه اینترنت و مزیت‌های فراوان استفاده از آن و همچنین توسعه پیش نیازهای استفاده از اینترنت مانند گوشی‌های هوشمند متنوع، ناخودآگاه بشر را به استفاده از بستر آنلاین و شبکه‌های مجازی مختلف ترغیب می‌کند. این روزها کاربران اینترنت تمام نیازهای خود را از طریق این بستر تأمین می‌کنند. جالب است کاربران حتی برای اطلاع از اخبار روز نیز تنها با یک سرچ ساده به مقصود خود می‌رسند.‌ حتما تاکنون در مورد سایت‌های فروش، طراحی سایت‌های خدماتی و لزوم راه‌اندازی آن‌ها موضوعاتی را شنیده‌اید؛ اما آیا تا به حال به طراحی سایت خبری و مزیت‌های آن فکر کرده‌اید؟ احتمالا خود شما نیز بارها اخبار روز را در گوگل سرچ کرده‌اید. طراحی سایت خبری مانند هر سایت دیگر پیش نیازهای خاص خود را دارد و می‌توان از طریق آن به درآمدزایی رسید. در ادامه راجع به طراحی وب سایت‌هایی خبری و اهمیت آن صحبت خواهیم کرد.

مزیت طراحی سایت خبری

این روزها افراد برای اطلاع از خبرهای مختلف دیگر به دنبال انتشار اخبار از رسانه‌های ملی نیستند و می‌توانند در کسری از ثانیه با جست‌و‌جو گوگل به اخبار جدید دسترسی پیدا کنند‌. وب سایت‌های خبری بزرگ‌ترین منبع  و رسانه اطلاع‌رسانی به شمار می‌روند. در چنین سایت‌هایی خبرها به صورت آنی به‌روز شده و کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به اخبار جدید دسترسی داشته باشند. در سایت‌های خبری بارگذاری اطلاعات بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود و شما می‌توانید انواع متن، عکس و ویدئو را در این بستر منتشر کنید. با توجه به ماهیت اطلاع‌رسانی این سایت‌ه،ا تمام اخباری که منتشر می‌شوند باید دائما به‌روزرسانی شوند. بنابراین کاربران سایت‌های خبری در استفاده از اخبار این سایت‌ها به سهم خود می‌رسند. از آنجا که هر سایت باید مشتری محور بوده و در راستای تأمین نیاز مشتری تلاش کند تا بتواند به توسعه برسد، می‌توان گفت طراحی سایت خبری حتما یک اقدام موفقیت‌آمیز برای کارفرما خواهد بود.

ویژگی‌ها و امکانات طراحی سایت خبری

 طبیعتا طراحی سایت خبری می‌تواند به عنوان یک کسب و کار اینترنتی منبع درآمد خوبی برایتان باشد؛ اما قبل از این که راجع‌به چگونگی آن صحبت کنیم، بهتر است با ویژگی‌ و امکانات لازم برای چنین سایتی آشنا شوید. سایت‌ های خبری شانس بسیار بالایی برای موفقیت دارند؛ اما برای آن که بتوانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید، باید متناسب با ماهیت سایت امکانات لازم برای طراحی آن را فراهم سازید. موفقیت مجله خبری آنلاین به فاکتورهایی ازجمله تعداد کاربران بالقوه و کیفیت زیرساخت آن بستگی دارد. اگر سایت خبری شما به صورت تخصصی و باکیفیت بالا طراحی شود، آمار ترافیک ارگانیک سایت به شدت افزایش می‌یابد. علاوه بر آن کیفیت محتوای تولیدی نیز باید موردپسند کاربران قرار گیرد تا حضور آن‌ها را در صفحه شما دائمی کرده و از آن‌ها یک طرفدار بسازد. نحوه چیدمان اطلاعات و چگونگی نمایش آن‌ها در سایت‌های خبری بسیار حائز اهمیت است.

کاربران باید بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و به سهولت به اطلاعات سایت دسترسی پیدا کنند. برای این منظور باید چیدمان مناسبی برای نمایش عنوان پربیننده‌ترین خبرها، نمایش اخبار پرمناظره، اخبار جدید و غیره داشته باشند. علاوه بر آن یک سایت خبری باید از امکاناتی نظیر درج فایل ضمیمه برای اخبار و مطالب، ارسال خودکار اخبار در تایم مشخص، نمایش اخبار در بازه زمانی مشخص، مشخص کردن اولویت نمایش اخبار، دریافت خبر ارسالی از کاربران و امکانات دیگر برخوردار باشد.

طراحی سایت خبری

درنهایت می‌توان گفت آنچه در طراحی سایت خبری اهمیت دارد، طراحی تخصصی آن است. گذشته از نحوه چیدمان و نحوه دسترسی، سایت‌هایی خبری باید سرعت بالایی در لود صفحات داشته باشند. با توجه به این که این سایت‌ها از ترافیک بالایی برخوردارند، باید توسط سرویس‌های اختصاصی میزبانی شوند تا سرعت لود بالایی داشته باشند. همچنین باید با توجه به نیاز کاربران، برای گوشی‌های موبایل و تبلت نیز با کیفیت بالا به نمایش درآیند. مطالب و اطلاعاتی که در سایت درج می‌کنید باید بر اساس اصول محتوایی بهینه‌سازی شوند.

می‌توان گفت قوانین سئو و بهینه‌سازی در طراحی سایت خبری نیز حکم‌فرما است. اگر در طراحی وب سایت‌های خبری اصول سئو را نادیده بگیرید، به هیچ وجه موفق نخواهید شد. از دیگر امکانات سایت خبری می‌توان به آرشیو اخبار، امکان عضویت کاربر، امکان ثبت کلمات کلیدی برای اخبار، قابلیت چند زبانه بودن، دریافت نظر کاربران و مدیریت آن، مدیریت صفحات وب و غیره اشاره کرد. سایت خبری باید به گونه‌ای طراحی شود که بتوان به محض انتشار یک خبر، آن را در گوگل سرچ کرد. با توجه به ماهیت و کاربرد این سایت و لزوم طراحی صحیح در استفاده بهینه از سایت، باید در طراحی چنین سایتی تخصص کامل داشته باشید. در غیر این صورت می‌توانید طراحی آن را به صورت برون‌سپاری به شرکت های متخصص طراحی سایت بسپارید.

نحوه درآمدزایی از طریق طراحی سایت خبری

راه اندازی کسب و کار اینترنتی هیچ محدودیت خاصی برای افراد ندارد. تنها کافی است سایتی که برای درآمدزایی راه‌اندازی می‌کنید، مطابق با قوانین گوگل طراحی و پیاده سازی شده باشد. طراحی سایت خبری به عنوان یک سایت پربازدید می‌تواند یک فرصت ایده‌آل برای کسب درآمدهای دلاری برای کارفرمایان باشد. با توجه به اهمیت اعتمادسازی در فضای آنلاین و توجه افراد به خبرهای درست و به طبع سایت‌هایی که اخبار موثق را منتشر می‌سازند، تنها کافی است اعتماد کاربران خود را جلب کرده تا به میزان قابل توجهی از ورودی مستقیم سایت برسید. زمانی که آمار بازدید بالا رفت، می‌توانید با گرفتن آگهی و تبلیغ شرکت‌های خبرگذاری به کسب درآمد بپردازید. همچنین می‌توانید با مشاوره دادن به کاربرانی که به دنبال اخبار موثق هستند، درآمدزایی کنید. این عمل ضمن درآمدزایی به ایجاد تعامل پایدار با کاربران و افزایش رتبه سایت شما نیز منجر می‌شود.

طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت خبری

قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که حجم بالای اخبار و اطلاعات هیچ‌گاه بازار پخش اخبار را اشباع نمی‌سازد؛ بنابراین حتی با وجود رقبای زیاد در این حوزه، راه‌اندازی یک سایت خبری می‌تواند شما را به درآمدهای قابل توجه و حتی فرآیند برندینگ برساند. برای این منظور باید یک شرکت متخصص را برای طراحی انتخاب کنید. شرکت دیجیتال مارکتینگ سایان یک شرکت تخصصی و حرفه‌ای در حوزه طراحی و سئو سایت است که شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت خدمات آن به این شرکت اعتماد کرده و طراحی وب سایت خبری خود را با قیمت مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای به این مجموعه بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://cyandm.com/ مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها