|
کدخبر: 256384

تسک میران نمایندگی معتبر شیائومی در ایران

با توجه به هزینه مورد نیاز برای تهیه محصولات دیجیتالی، طبعا خریداران به دنبال شرکت هایی هستند که رفع مشکلات آینده را برای آنان تضمین می کنند.

تسک میران، نماینده معتبر شیائومی در ایران به ضمانت خریدی مطمئن برای شما تبدیل گشته است. در ادامه به خدماتی که تسک میران به عنوان یکی از نمایندگی های شیائومی در جهان ارائه می‌دهد، اشاره می شود. اما پیش از آن، مختصری از تاریخچه این نمایندگی را شرح می‌دهیم:

از دیرباز تا حال؛ کنار شما

شرکت تسک میران یکی از نخستین وارد کنندگان شیائومی در ایران شناخته می شود که از سال ۱۳۹۶ محصولات شیائومی را وارد بازار کشور کرده است. این شرکت با تمرکز در زمینه توزیع گوشی های هوشمند شیائومی در کنار محصولاتی همچون تصفیه هوا و پاوربانک شیائومی، نشان داده که نماینده معتبری برای کاربران ایرانی این برند در سطح کشور می‌باشد.

با تسک میران، انتخاب آسان می‌شود!

شیائومی

اگر خرید گوشی هوشمند را به سه مرحله تقسیم نماییم، انتخاب از میان گوشی های برندهای متفاوت دنیا، نخستین گام خواهد بود. با برگزیدن برند شیائومی، مرحله دوم که انتخاب از میان انواع گوشی های شیائومی است، آغاز می‌شود.

برای نمونه، اگر خریدن یک گوشی با دوربین با کیفیت را مد نظر دارید، گزینه های شیائومی برای شما بسیار می‌شوند؛ به این دلیل که شیائومی با قرار دادن دوربین های با کیفیت خود در گوشی های پرچمداری چون سری می و در حال حاضر، گوشی های ردمی و میان رده، تنوع محصولات خود را به میزان زیادی بالا برده که این ممکن است خریدار را هنگام انتخاب سردرگم نماید. راه حل مناسب برای انتخاب درست و رضایتبخش در این میان، مراجعه به سایت تسک ایران و مقایسه گوشی ها باهم است تا مرحله دوم خرید شما بتواند بسیار آسان تر گردد.

مرحله پایانی خرید گوشی هوشمند، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروشی است که گوشی های شیائومی را در ایران همراهی می‌نمایند. خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران که برترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد، آسان‌ ترین و بهترین انتخاب است.

تسک میران؛ اعتمادسازی در خریدآنلاین

تسک میران که به عنوان نماینده شیائومی در ایران شناخته شده است، با گسترش ارائه خدمات به کاربر، نشانی از ارائه بهترین ها را به خود اختصاص داده است. روند خرید اینترنتی محصولات شیائومی از سایت نمایندگی تسک میران به شما امکان انتخاب، مقایسه و بررسی ویژگی ها و قیمت اجناس را می‌دهد.

از طرف دیگر، وجود سه ستاره از مرکز توسعه تجارت الکتریکی، نشان انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی در کنار آدرس های پستی دفتر و فروشگاه مرکزی تسک میران، هرگونه تردیدی را برای خریداران از میان می‌برد.

شیائومی۲

 با مراجعه به پنل کاربری، علاوه بر ملاحظه مشخصات کالای خریداری شده، امکان پیگیری سفارش در سایت پست پس از تحویل بسته به این ارگان وجود دارد. خرید اینترنتی شما از سایت تسک میران با بسته بندی و بیمه حمل گوشی کامل تر می‌گردد.

از مشاهده تا خرید حضوری

تهیه محصول با گارانتی تسک میران، تنها به خرید اینترنتی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه برای خریدارانی که در تهران سکونت دارند، راه سریع تری هم قرار داده شده است. کافی است به فروشگاه قیطریه شیائومی در تهران مراجعه و با استفاده از اطلاعات جامع فروشندگان، تلفن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

به این صورت هم خریدی آسان، سریع و مطمئن و بر اساس نیازتان را تجربه می کنید و هم از معتبر و اصل بودن گارانتی محصول، اطمینان حاصل می نمایید.

شیائومی۳

اگر در شهرهایی جز تهران سکونت دارید و خرید حضوری گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران هدف شماست، به هیچ وجه نگران نباشید. فروشگاه های شهر شما نیز گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران در دسترس خواهند داشت. کافی است با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه های فروش موبایل شهر خود، از گارانتی تسک میران و خدمات پس از فروش آن بهره مند گردید.

گارانتی ۱۸ ماهه؛ خدمات پس از فروش تا هر زمان که شما بخواهید

خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران، شامل این ویژگی ها می‌شود:

  • ۱۸ ماه گارانتی برای خدمت رسانی، تعمیر و تعویض قطعات اصل گوشی شما
  • مراجعه به یکی از ۳۰ شعبه فعال نمایندگی خدمات در سراسر ایران و اعلام مشکل توسط مشتری و رفع آن با بهره گیری از تخصص کارشناسان مجرب تسک میران
  • امکان خدمت رسانی تسک میران به کاربران خود، حتی پس از اتمام دوره گارانتی

تسک میران؛ نماینده شیائومی و پشتیبان شما

خدمات پس از فروش، گارانتی و عرضه گوشی های باکیفیت و پرچمدار، تنها خدماتی نیستند که تسک میران به شما ارائه می‌دهد. راه های ارتباطی تسک میران همیشه برای مشتریان و کاربران در این نمایندگی شیائومی باز هستند.

مسیرهای ارتباطی که با رفتن به سایت تسک ایران، ثبت نظر و یا سوال از کارشناسان ایجاد می‌شوند یا با برخورداری از راهنمایی های پشتیبان های متخصص در مورد مسائلی همچون به روزرسانی رابط کاربری، سیستم عامل و مشکلات احتمالی گوشی ها پس از برقراری تماس با مرکز تماس(Call Center) تسک میران اتفاق می افتند، همگی از روش های شناخته شده و تضمینی ارتباط گیری با پشتیبانی این مجموعه هستند.

البته، تسک میران پس از خرید و تماسی که واحد ارتباط با مشتری(CRM) با خریدار برقرار می‌نماید، از نحوه ارائه خدمت به ایشان مطلع می‌گردد تا بتواند با بهبود ارتباط و رفع موانع احتمالی، رضایت کامل را برای تمامی مشتریان ایجاد نموده و در جهت کشف موردی برای بهبود خدمت رسانی برآید. بنابراین، مشخص است که نماینده معتبر شیائومی همیشه پشتیبان شما خواهد بود.

منبع

www.taskmiran.com

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها