|
کدخبر: 255323

اپلیکیشنی برای دریافت رایگان برنامه های پولی

برای دانلود هر برنامه یا بازی در مارکت HappyMod تنها باید عنوان مورد نظر را لمس کنید تا به صفحه اختصاصی اپ برسید.

فناوری اپلیکیشنی برای دریافت رایگان برنامه های پولی

محدودیت داخلی و خارجی در پرداخت هزینه‌ها و عدم پشتیبانی توسعه‌دهندگان موجب محرومیت اغلب کاربران ایران از دسترسی به مارکت‌های اپلیکیشن جهانی و مشهور شده است. به همین دلیل مارکت‌های غیر رسمی بومی و خارجی در داخل کشور از محبوبیت بالایی برخوردارند؛ اما بیشتر آن‌ها هم برای ادامه حیات خود، مجبورند تا برخی قوانین را رعایت کنند. البته گزینه‌های دیگری مثل برنامه HappyMod نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند که اقدام به انتشار اپ‌های پولی به صورت رایگان و نسخه‌های کرک شده می‌کنند.

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که اغلب اپلیکیشن‌های قرار گرفته روی پایگاه داده برنامه HappyMod توسط کاربران دیگر دستکاری شده‌اند؛‌ در نتیجه احتمال آلودگی آن‌ها به بدافزارها یا جاسوس افزارها وجود دارد. بهتر است در هنگام نصب چنین اپ‌هایی، از صدور دسترسی‌های حساس مثل خواندن اطلاعات حافظه، دسترسی به تماس‌ها و پیامک‌ها یا دسترسی به دوربین و میکروفن دستگاه، جلوگیری به عمل آورید.

معرفی امکانات و قابلیت‌های برنامه HappyMod

پس از نصب و ورود به برنامه HappyMod با صفحه‌ای شلوغ مواجه خواهید شد که ممکن است در نگاه اول بسیار سردرگم‌کننده به نظر برسد. تب Mods شامل زیر گزینه‌های مختلفی مثل اپ‌های آفلاین، عناوین تک نفره، برنامه‌های پولی، جامعه کاربری، درخواست‌های دیگر افراد برای کرک و نسخه‌های مختص به نواحی جغرافیایی خاص می‌شود. همچنین می‌توان در قسمت Editor’s Pick عناوین برگزیده را مشاهده نمود و در زیر آن محبوب‌ترین برنامه‌ها در کنار آخرین اپ‌های به‌ روز شده قرار گرفته است.

آیکن سبز رنگ «+» که در گوشه پایینی سمت راست همه صفحات اپلیکیشن HappyMod به چشم می‌خورد، نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق آن اقدام به آپلود فایل‌های APK یا ثبت درخواست برای کرک برنامه‌ها کنند. همچنین گزینه‌هایی برای اضافه کردن پست و دسترسی به نوشته‌های دیگر کاربران با لمس آن پدیدار می‌شود. البته برای استفاده از تمامی امکانات گفته شده، ابتدا به یک حساب کاربری در این مارکت نیاز خواهید داشت.

با لمس گزینه All Requests در تب Mods می‌توانید درخواست‌های ثبت شده توسط سایر کاربران را مشاهده کنید. در این صفحه وضعیت انتشار نسخه کرک شده برای درخواست‌های ثبت شده نیز قابل رویت خواهد بود. برای دسترسی به عناوین بیشتر، باید به تب Game مراجعه کنید که در آن دسته‌بندی‌های گوناگون در کنار محبوب‌ترین بازی‌ها قرار گرفته است. از جمله دسته‌های موجود در تب گفته شده می‌توان به اکشن، ماجراجویی، آرکید، کارتی و بورد گیم، آموزشی، موسیقی، ماشین و موتور، ورزشی، استراتژی و شبیه‌ساز اشاره نمود.

برنامه HappyMod تنها محدود به بازی نمی‌شود و محل خوبی برای دریافت نسخه‌های کرک شده اپلیکیشن‌های دیگر نیز محسوب می‌شود. این مسئله برای عناوینی که در نسخه رایگان خود تبلیغات نمایش می‌دهند یا محدودیت‌هایی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. در این صفحه هم دسته‌های گوناگونی مثل طراحی و هنر، ویرایش تصویر، کتب و مراجع، کسب و کار، ارتباطات، سرگرمی، مالی، غذا و نوشیدنی، سلامت و ورزش، جهت‌یابی و نقشه، سبک زندگی، بهره‌وری، آب و هوا، موسیقی، اخبار و مجلات، عکاسی و پزشکی وجود دارد.

دانلود برنامه‌ها در اپلیکیشن HappyMod

برای دانلود هر برنامه یا بازی در مارکت HappyMod تنها باید عنوان مورد نظر را لمس کنید تا به صفحه اختصاصی اپ برسید. در صفحه مذکور، ۴ تب مجزا قابل مشاهده خواهد بود که هر کدام از آن‌ها میزبان اطلاعات و فایل‌های مختلفی هستند. در اولین تب که با نام Requests به چشم می‌خورد، درخواست‌های کاربران برای آزادسازی قابلیت‌های مختلف اپ نوشته شده است که در قسمت‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم. در تب‌های Mods و Original به ترتیب نسخه‌های دستکاری شده و اصلی برنامه‌ها قرار گرفته‌اند که افراد می‌توانند با توجه به نیازهای خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. البته در قسمت Mods معمولا چندین نسخه از یک برنامه قرار گرفته است که هر کدام از آن‌ها توسط یک کاربر کرک شده است یا احتمال دارد نسخه‌های آن‌ها با هم تفاوت داشته باشد.

اگر تنها می‌خواهید به صورت رایگان به برنامه‌های پولی دسترسی داشته باشید، بهتر است به سراغ فایل‌های موجود در تب Original بروید. زیرا این تب تنها شامل فایل اصلی اپ‌ها می‌شود و دستکاری کمتری روی آن‌ها اعمال شده است؛ به همین دلیل احتمال آلوده شده دستگاه با بدافزارها کاهش پیدا می‌کند. در سوی دیگر می‌توانید به کمک فایل‌های تب Mods از امکانات نامحدود برنامه‌های مختلف بهره بگیرید و در بیشتر آن‌ها هم دیگر خبری از تبلیغات مزاحم و آزاردهنده نخواهد بود.

با اسکرول به پایین در تب Original می‌توانید به نظرات کاربران درباره اپلیکیشن انتخاب شده نیز دسترسی پیدا کنید و گزارش‌های آن‌ها را هم مشاهده نمایید. این گزارش‌ها در قسمت Flag this app شامل چهار مورد اصلی است که عملکرد صحیح برنامه و نیاز به مجوز برای اجرای آن در کنار موارد جعلی و فایل‌های آلوده به بدافزار را شامل می‌شود. البته برخی از اپ‌های محبوب و مشهور موجود در این مارکت توسط توسعه‌دهندگان آن بررسی شده‌اند و پیامی مبنی بر عدم آلودگی آن‌ها نمایش داده خواهد شد.

پس از لمس گزینه Download در زیر عنوان هر برنامه، فرایند دریافت و نصب آن شروع خواهد شد. برنامه HappyMod به یک ابزار مدیریت دانلود داخلی هم مجهز شده است که با انتخاب آیکن دانلود در گوشه بالایی سمت راست صفحه یا انتخاب گزینه Management از پنل سمت چپ، امکان ورود به آن وجود دارد. این صفحه شامل دو تب مجزا است که فایل‌های در حال دانلود همراه با موارد دانلود شده به صورت کامل در آن قرار گرفته‌اند. متوقف کردن دانلود‌ها و ادامه آن‌ها در زمانی دیگر نیز برای کاربران ممکن شده است.

برای ورود به قسمت تنظیمات اپلیکیشن HappyMod نیز تنها کافی است تا گزینه Settings را از پنل سمت چپ انتخاب نمایید. در این صفحه تنظیماتی مثل نمایش هشدار در هنگام دانلود فایل‌ها با اینترنت سیم کارت، نمایش نوتیفیکیشن پس از اتمام نصب برنامه‌ها، نصب خودکار اپ‌ها پس از اتمام دانلود آن‌ها، مسیر ذخیره‌سازی آفلاین فایل‌ها و فعال‌سازی حالت تاریک قابل کنترل خواهند بود. همچنین می‌توان با لمس گزینه Clear Cache در قسمت پایینی این صفحه، اقدام به حذف داده‌های موقت برنامه نمود که در بعضی مواقع ممکن است حجم بسیار زیادی از حافظه داخلی دستگاه را اشغال کنند.

سخن پایانی

اگر به دنبال فایل‌های APK کرک شده و نسخه رایگان برنامه‌های پولی اندروید برای دستگاه خود هستید، برنامه HappyMod می‌تواند محل مناسبی برای یافتن عناوین دلخواه باشد. البته باید همیشه مخاطره‌های امنیتی نصب اپ‌های کرک شده را در نظر بگیرید و با آگاهی کافی در این مسیر قدم بگذارید. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است در ابتدای ورود به برنامه با مشکل مواجه شوید و برای رفع آن، باید اقدام به تغییر آی‌پی خود نمایید.

تبلیغات بسیار زیادی در اپلیکیشن HappyMod دیده می‌شود که در میان مدت می‌توانند بسیار آزاردهنده به نظر برسند. جالب اینجاست که حتی نسخه کرک شده از خود این برنامه هم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که می‌توانید آن را از منابع غیر رسمی دانلود کنید تا دیگر اثری از تبلیغات درون آن وجود نداشته باشید. برای دریافت نسخه اصلی باید به سایت توسعه‌دهنده به آدرس Happymod.com مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره برنامه HappyMod

آیا استفاده از برنامه HappyMod مشکلی برای دستگاه ایجاد می‌کند؟

باید توجه داشته باشید که برنامه‌های کرک شده قرار گرفته در اپلیکیشن HappyMod توسط دیگر کاربران دستکاری شده‌اند و به خوبی هم مورد بررسی قرار نمی‌گیرند؛ در نتیجه احتمال آلودگی آن‌ها با بدافزارها و جاسوس افزارها وجود دارد که می‌توانند اقدام به سرقت اطلاعات شخصی کاربران نمایند.

نسخه کرک شده برنامه‌ها چه تفاوتی به نسخه اصلی دارند؟

معمولا برنامه‌هایی که دارای تبلیغات بسیاری هستند یا محدودیت‌هایی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند، به صورت کرک شده در اپلیکیشن HappyMod قرار می‌گیرند و می‌توان عناوین پولی را هم به شکل رایگان در داخل آن نصب نمود. همچنین بازی‌های کرک شده با قابلیت‌های نامحدود در این برنامه یافت می‌شود.

چگونه برنامه HappyMod را نصب کنیم؟

اپلیکیشن HappyMod روی گوگل پلی یا سایر مارکت‌های ایرانی اندروید قرار ندارد و برای دریافت نسخه اصلی آن باید به سایت توسعه‌دهنده به آدرس Happymod.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با جستجو در میان منابع غیر رسمی نسخه کرک شده آن را بدون تبلیغات مزاحم، پیدا کنید.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها