|
کدخبر: 249786

مچ بند هوشمند شیائومی را ببینید + عکس

شیائومی یکی از بازیگران مطرح بازار مچ‌بند های هوشمند است و حالا نسل بعدی دستبند این کمپانی یعنی می بند ۷ در دو کشور تاییدیه دریافت کرده که نشان‌دهنده معرفی‌اش در آینده نه چندان دور است.تصویری از طراحی این مچ‌بند منتشر شده که از طراحی متفاوتش نسبت به نسل‌های پیشین خبر می‌دهد.

فناوری مچ بند هوشمند شیائومی را ببینید + عکس

مچ‌بندهای Mi Band شیائومی محبوبیت بالایی میان کاربران دارند. شیائومی مدل‌های مختلفی از این مچ‌بندها را روانه بازار کرده و اکنون فاصله چندانی با رونمایی از نسل جدیدش نداریم. پیش از این شایعه استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر در این مچ‌بند منتشر شده بود، اما حالا تصویری احتمالی از طراحی آن به اینترنت راه پیدا کرده. علاوه بر این، مچ بند شیائومی Mi Band ۷ تاییدیه دریافت کرده است

شیائومی می بند ۷ با نمایشگر مستطیلی بزرگ

تصویر بالا طراحی احتمالی مچ‌بند شیائومی Mi Band ۷ را نمایش می‌دهد. گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد یک مچ‌بند هوشمند با طراحی متفاوت را روانه بازار کند. احتمال می‌رود که می بند ۷ مجهز به نمایشگر ۱.۵۶ اینچی AMOLED باشد. بر خلاف نسل‌های قبلی، این نمایشگر مستطیلی شکل است. بنابراین کاربران می‌توانند استفاده‌ بیشتری از این نمایشگر داشته باشند.

به نظر می‌رسد که حاشیه‌های اطراف این نمایشگر نیز نازک باشند. در نظر داشته باشید که این تصویر، نهایی نیست و ممکن است در نسخه نهایی این مچ‌بند شاهد تغییرات محسوسی باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مچ‌‌بند جدید شیائومی در اندونزی و بلژیک تاییدیه دریافت کرده و مدل دقیق این مچ‌بند، M۲۱۲۹B۱ خواهد بود. این تاییدیه نشان می‌دهد که شیائومی در حال آماده‌سازی می بند ۷ برای بازار جهانی است.

اگرچه در حال حاضر اطلاعی از تاریخ معرفی نسل بعدی دستبند هوشمند شیائومی نداریم، اما با توجه به دریافت تاییدیه و همچنین افزایش میزان گزارش‌ها و شایعات درباره آن، انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور چینی‌ها از آن رونمایی کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر