|
کدخبر: 249245

مشخصات ساعت هوشمند جذاب شیائومی + عکس

شیائومی واچ S۱ اکتیو در تاریخ ۲۴ اسفند معرفی می‌شود.

اخیرا رندرهایی از «شیائومی واچ S۱ اکتیو» منتشر شده بود که طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌داد و حالا چینی‌ها اعلام کرده‌اند که این دستگاه سه شنبه همین هفته یعنی ۲۴ اسفند معرفی خواهد شد. بنابراین در تاریخ مذکور علاوه بر نسخه جهانی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، شاهد معرفی ساعت هوشمند شیائومی هم خواهیم بود.

شیائومی با انتشار یک پوستر، تاریخ معرفی واچ S۱ اکتیو را به طور رسمی اعلام کرد. با این حال، هیچ مشخصات دیگری از این دستگاه پوشیدنی اطلاع‌رسانی نشده و تنها طبق تصویر می‌توان گفت با بندهایی به شش رنگ سفید، آبی، مشکی، زرد، قرمز و سبز عرضه خواهد شد.

طبق رندرهایی که به تازگی از این دستگاه منتشر شده بود، ساعت جدید شیائومی دارای یک قاب فلزی با صفحه دایره‌ای، بندهای سیلیکونی و دو دکمه سخت افزاری در سمت راست خود است. طراحی دکمه‌های این ساعت نسبت به نسل قبلی‌اش کمی بزرگتر شده و بیشتر شبیه گلکسی واچ ۴ سامسونگ به نظر می‌رسند. همچنین نکته قابل توجه دیگر اینکه به نظر می‌رسد ساعت هوشمند شیائومی از چهار دکمه پشتیبانی خواهد کرد.

درباره سایر مشخصات این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده اما انتظار می‌رود از نظر سخت‌افزاری و قابلیت‌ها مانند نسخه اصلی باشد که از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد، پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی، حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش اکسیژن خون، تا ۱۲ روز عمر باتری، استور داخلی و موارد دیگری بهره می‌برد.

در دسامبر گذشته، غول فناوری چین از ساعت هوشمند Watch S۱ فقط برای بازار چین رونمایی کرد و مشخص نیست که آیا قصد دارد این دستگاه را نیز در تاریخ ۲۴ اسفند در دسترس بازارهای جهانی قرار دهد یا خیر. البته چیزی به زمان برگزاری رویداد شیائومی باقی نمانده و دو روز دیگر شاهد رونمایی رسمی از شیائومی Watch S۱ Active و نسخه جهانی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ خواهیم بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر