|
کدخبر: 248093

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ رونمایی شد + عکس

سامسونگ همانطور که وعده داده بود، از جدیدترین گوشی هوشمندش از سری گلکسی F رونمایی کرد.

فناوری جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ رونمایی شد + عکس

گلکسی F۲۳ ۵G اولین گوشی سامسونگ در این محدوده قیمتی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی محسوب می‌شود و به تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G هم مجهز شده است.

مشخصات فنی گلکسی F۲۳ ۵G

این گوشی هوشمند سامسونگ به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که در برش قطره‌ای بالای آن، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین عمودی به چشم می‌خورد که میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی F۲۳ ۵G

سامسونگ برای گلکسی F۲۳ ۵G از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G استفاده کرده که توسط ۴ و ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. اگرچه هردو نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند، اما می‌توان در آن‌ها از کارت حافظه هم استفاده کرد.

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز شده، از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد و از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴.۱ بهره می‌برد. در جدول زیر مشخصات این موبایل سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

  گلکسی F23 5G
نمایشگر 6.6 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز
چیپست اسنپدراگون 750G
رم 6/4 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
دوربین 50 + 8 + 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی
باتری 5000 میلی آمپر ساعت
سیستم عامل اندروید 12
رابط کاربری One UI 4.1

قیمت سامسونگ گلکسی F۲۳ ۵G

نسخه پایه این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۳۳ دلار قیمت دارد. نسخه بعدی‌اش با ۶ گیگابایت هم با قیمت ۲۴۶ دلار روانه بازار هند می‌شود. فروش این محصولات از ۱۸ مارس (۲۵ اسفند) آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در بازار کشورهای دیگر هم به فروش برسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر