|
کدخبر: 244506

مشکل عجیب برای گوشی های گلکسی S۲۲ اولترا

گوشی‌های سامسونگ همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین صفحه نمایش را در بین رقبا داشته‌اند. اما حالا آخرین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند نمایشگر گوشی گلکسی S۲۲ اولترا برای برخی از کاربران، دارای یک مشکل عجیب است.

فناوری مشکل عجیب برای گوشی های گلکسی S۲۲ اولترا

سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از بسیاری از جهات، یکی از بهترین سری گوشی‌های معرفی شده در ماه‌های اخیر هستند. انتظار داشتیم این سری با وجود مشخصات فنی فوق‌العاده‌اش، کاملا بی‌نقص عمل کند اما اولین گزارش‌های منتشر شده توسط تعداد کمی از کاربران گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ نشان می‌دهد متأسفانه ایرادی عجیب در نمایشگر این گوشی وجود دارد.

مشکل نمایشگر گلکسی S۲۲ اولترا سامسونگ در برخی از اولین نسخه‌های فروخته شده این گوشی در کشورهایی که نسخه مجهز به تراشه اگزینوس به فروش می‌رسد مشاهده شده. تاکنون چند کاربر گوشی گلکسی S۲۲ اولترا اعلام کرده‌اند خط پیکسلی افقی بزرگی روی نمایشگر گوشی گران‌قیمتشان به وجود آمده است.

هنوز این ایراد در نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۲ اولترا گزارش نشده است. اما هنوز برای اظهار نظر قطعی زود است و ممکن است در آینده، کاربران نسخه اسنپدراگون گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا هم مشکل نمایشگر را گزارش کنند. بهتر است بدانید در برخی نقاط، فروش نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا کمی دیرتر آغاز شده و کاربرانی کمتری به این گوشی دسترسی دارند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا

نکته قابل توجه این است که آخرین تراشه پرچمدار اگزینوس، در حد انتظار ظاهر نشده و حتی در برخی تست‌های انجام شده، از تراشه آیفون ۱۱ اپل نیز عملکرد ضعیف‌تری داشته است. همچنین گفته می‌شود نسخه مجهز به تراشه اگزینوس گوشی گلکسی S۲۲ اولترا در مقایسه با نسخه اسنپدراگون، حرارت بیشتری تولید می‌کند.

مشکل نمایشگر گوشی گلکسی S۲۲ اولترا احتمالا نرم‌افزاری است

بهتر است بدانید ایراد اعلام شده در نمایشگر گوشی گلکسی S۲۲ اولترا، احتمالا سخت‌افزاری نیست و در آینده‌ای نزدیک، سامسونگ این مشکل را در یک بروزرسانی حل خواهد کرد. کاربران این گوشی پرچمدار سامسونگ اعلام کردند مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا، تنها در حالت ۱۴۴۰p رخ می‌دهد و در دیگر حالت‌ها، این مشکل وجود ندارد. نکته قابل توجه دیگر این است که با فعال کردن حالت Vivid، مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا به صورت کامل از بین می‌رود.

نمایشگر گلکسی S۲۲ اولترا

سامسونگ هنوز به صورت رسمی به این ایراد نمایشگر گوشی گلکسی S۲۲ اولترا واکنش نشان نداده است. سامسونگ همین حالا هم در حال توسعه اولین بروزرسانی‌های پرچمدارهای جدیدش است و احتمالا در روزهای آینده و با انتشار آپدیت بعدی، این مشکل و دیگر ایرادات گزارش شده در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ از بین برود.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها