|
کدخبر: 241770

مشخصات جدید گوشی ارزان قیمت سامسونگ + عکس

قیمت، مشخصات و جدول زمانی عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A۰۳ فاش شد.

به تازگی برخی از مشخصات کلیدی، قیمت و زمان عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت گلکسی A۰۳ سامسونگ منتشر شده است.

گلکسی A۰۳

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در ماه‌های آینده چندین گوشی هوشمند از سری A و M را روانه بازار کند. در میان این محصولات، گوشی‌های مقرون به صرفه و میان رده نیز دیده می‌شوند. پیش بینی می‌شود این غول فناوری کره‌ای قصد دارد گوشی ارزان‌قیمت گلکسی A۰۳ را نیز در بازار هند عرضه کند. وبسایت خبری هندی ۹۱mobiles، جدول زمانی عرضه گوشی آینده Samsung Galaxy A۰۳ را فاش کرده است. علاوه بر زمان عرضه، برخی از مشخصات و قیمت این دستگاه نیز منتشر شده است.

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی A۰۳ را در ماه جاری میلادی (فوریه) عرضه کند. رونمایی از این گوشی احتمالا در پایان فوریه انجام شود. با این حال، براساس گزارش‌های دریافتی، رونمایی از این دستگاه حتی ممکن است در ماه مارس باشد.

در مورد قیمت این گوشی هم صحبت‌هایی شده است. این گوشی در بازار هند احتمالا به قیمت حدود ۱۲۰۰۰ روپیه (تقریبا برابر با ۱۵۹ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. چنان که می‌دانید این گوشی هوشمند در حال حاضر در بازار ویتنام در دسترس است. در ویتنام این گوشی در دو نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه عرضه می‌شود. نسخه اول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۲۹۹۰۰۰۰ دانگ (تقریبا معادل ۱۳۱ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. نسخه دوم که دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، ۳۴۹۰۰۰۰ دانگ (تقریبا معادل ۱۵۳ دلار آمریکا) قیمت دارد.

چنان که مشاهده می‌شود ظاهرا قیمت این دستگاه در بازار هند در مقایسه با بازار ویتنام کمی گرانتر است. همچنین تفاوت دیگری در رنگ دستگاه هم دیده می‌شود. در حالی که این گوشی در ویتنام در سه رنگ مشکی، قرمز و سبز تیره عرضه شده است، گفته می‌شود که در بازار هند فقط در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

به غیر از قیمت و رنگ، مشخصات کلیدی گلکسی A۰۳ سامسونگ نیز فاش شده است. به نظر می‌رسد این مدل دارای مشخصاتی مشابه مدل عرضه شده در ویتنام باشد. گلکسی A۰۳ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS با بریدگی ناچ در بالای نمایشگر و با وضوح HD+ می‌باشد. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در پنل جلویی و سیستم دوربین دوگانه شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی است.

این گوشی ارزان‌قیمت از پردازنده UNISOC T۶۰۶ استفاده می‌کند. این پردازنده با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. این گوشی همچنین به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و دارای رابط کاربری One UI در کنار سیستم عامل اندروید می‌باشد.

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها