|
کدخبر: 247964

مشخصات و قیمت گوشی جدید شیائومی + عکس

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو به زودی در دو مدل عرضه می‌شود. در ادامه، مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه از این گوشی می‌دانیم را بررسی می‌کنیم.

فناوری مشخصات و قیمت گوشی جدید شیائومی + عکس

ردمی به عنوان زیرمجموعه شرکت چینی شیائومی، قصد دارد گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو را در روز ۹ مارس ۲۰۲۲ یعنی ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در بازار هند عرضه کند. این گوشی به دو مدل دیگر این سری یعنی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس که اخیرا عرضه شده‌اند، می‌پیوندد. اکنون قصد داریم تمام جزئیاتی را که تاکنون در مورد گوشی جدید ردمی نوت ۱۱ پرو به دست آورده‌ایم،‌ بررسی کنیم و نگاهی به مشخصات فنی، قیمت و سایر اطلاعات آن می‌اندازیم.

طراحی، صفحه نمایش و دوربین‌ها

سری ردمی نوت ۱۱ پرو در مدل‌های نوت ۱۱ پرو ۴G و نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G (با نام تجاری نوت ۱۱ پرو ۵G در بازار جهانی) عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این دو مدل از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با وضوح فول اچ دی پلاس به همراه حفره روی نمایشگر و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشند.

این گوشی های هوشمند از طراحی شیک و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نوت ۱۱ پرو ۴G دارای دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی است و نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G به دوربین پشتی سه گانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

سخت افزار و نرم افزار

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G از تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۶ به همراه رم LPDDR۴x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS ۲.۲ استفاده می‌کند و نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با همان نوع رم و فضای ذخیره‌سازی مشابه است. در هر دو گوشی یک درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز وجود خواهد داشت.

این سری به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. برای امنیت، یک حسگر تشخیص اثر انگشت در لبه جانبی وجود دارد و انتظار می‌رود هر دو گوشی از دو سیم کارت و پشتیبانی از IR Blaster برخوردار باشند. بر اساس شایعات منتشر شده، سری شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو در بازار هند با سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا نمی‌شوند، بلکه از سیستم عامل اندروید ۱۱ برخوردار خواهند بود که کمی عجیب به نظر می‌رسد. همچنین پوسته سفارشی MIUI ۱۳ روی آن اجرا خواهد شد.

قیمت و رنگ بندی

ردمی نوت ۱۱ پرو ۴G و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G در پیکربندی‌های مختلفی از نظر حافظه عرضه می‌شوند. گفته می‌شود نوت ۱۱ پرو ۴G با قیمت حدود ۲۲۴ دلار برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد و نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۲۵۱ دلار روانه بازار خواهد شد. این گوشی دارای سه رنگ مشکی، سفید فانتوم و آبی آسمانی است.

در سوی دیگر، قیمت نوت ۱۱ پرو پلاس ۵ جی بر اساس شایعات منتشر شده، حدود ۲۹۰ دلار برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و حدود ۳۱۷ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. این گوشی نیز در رنگ‌های مشکی، سفید فانتوم و Mirage Blur (آبی با رگه‌های سفید) عرضه می‌شود.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها