|
کدخبر: 246006

راه اندازی بزرگ ترین نمایشگاه مد جهان در متاورس

بازار مجازی بازی Decentraland (MANA) قرار است میزبان اولین هفته مد متاورس (MVFW) در پلتفرم خود باشد.

دسنترالند میزبان چهار روز نمایش مجازی خواهد بود تا مد هوش مصنوعی و فناوری پوشیدنی را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) توسط برخی از شناخته‌شده‌ترین برندهای مد در جهان مانند Tommy Hilfiger، Selfridges، Cavalli، Eli به نمایش بگذارد.

سام همیلتون، مدیر خلاق مانا می‌گوید در حالی که مد در دنیای متاورس چیز جدیدی نیست، تقاضا برای لباس‌های دیجیتال شیک در حال افزایش است. ” مد لباس موضوع جدیدی برای دنیای متاورس نیست. دسنترالند از زمان عرضه ابزارهای پوشیدنی آواتار در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) در خط مقدم مدهای دیجیتالی کمیاب و پرتقاضا قرار داشته است.”

از آن زمان، سازندگان آواتارها، دسنترالند را تحت تاثیر قرار داده‌اند و اقتصاد پررونقی را با فروش بیش از ۱ میلیون دلاری پوشیدنی‌های آواتار در سال گذشته ایجاد کرده‌اند.

این نمایش مد همه جانبه در منطقه مد لوکس جدید دسنترالند برگزار می‌شود و دارای یک راهپیمایی با ظاهری آینده‌نگرانه است. همچنین میزبان فروشگاه‌های متاورس پاپ‌آپ و افترپارتی خواهد بود. منطقه خرید یک باند فرودگاه مجازی می باشد و از معماری خیابان مونتین معروف پاریس الهام گرفته شده است که به خاطر فروشگاه های لباس و دکور شیک شهرت دارد. طبق بیانیه مطبوعاتی، این رویداد بین ۲۴ تا ۲۷ مارس (۷ تا ۱۰ فروردین) برگزار می شود.

دسنترالند در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲.۷۱ دلار مبادله می شود که ۱۶ درصد افزایش نسبت به پایین ترین سطح هفت روزه خود یعنی ۲.۲۷ دلار را نشان می دهد.

 

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها