|
کدخبر: 245579

تجارت گران قیمت ملک در فضای متاورس

«جهان مجازی»، بدون شک به روزترین وسوسه برای سرمایه‌گذارانی است که در تلاش برای به دست آوردن املاک متاورس هستند.

دنیای مجازی به عنوان مکان هایی تصور می شود که هر کسی می تواند از طریق مانیتور یا هدست واقعیت مجازی با دوستان خود دیدار کند و با آنها معاشرت کند.

در حالی که مفهوم سرزمین های مجازی ممکن است برای بسیاری بدیع باشد، کسانی که با بازی هایی مانند The Sims، Farmville و Clash of Clans آشنا هستند، آن را جای تعجب نمی دانند.

زمین‌های مجازی قطعه‌های واقعاً دیجیتالی زمین‌هایی هستند که در یک منطقه آنلاین سه بعدی وجود دارند، مکانی که کاربران ممکن است وارد آن شده و از طریق آواتارهای آنلاین خود با استفاده از مانیتور یا هدست واقعیت مجازی، وارد آن شده و دنیایی همه‌جانبه را تجربه کنند.

افراد و سازمان‌های بزرگ‌تر اخیراً میلیون‌ها دلار برای یک قطعه ملک پیشنهاد کرده‌اند.

میلیون ها دلار توسط سرمایه گذارانی که معتقدند آینده دیجیتالی است در مناطق مجازی سرمایه گذاری می شود.

این شرکت‌ها پیش‌بینی می‌کنند که میلیون‌ها نفر به املاک مجازی می آیند و در زمین مجازی برای فروش با انتظار بازگشت سرمایه بالقوه سرمایه‌گذاری کنند.

این استراتژی کاملاً شبیه به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دنیای واقعی است که در آن سرمایه گذاران زمین را در مناطق نوظهور به قصد فروش مجدد آن بعداً با سود به دست می آورند.

املاک و مستغلات در قلمرو مجازی یک تجارت گران قیمت است، درست مانند دنیای واقعی که قیمت ها بر اساس مکان، جمعیت، نسبت تقاضا به عرضه و سایر عوامل تعیین می شود.

هنگامی که تقاضا برای یک قطعه در متاورس در یک منطقه خاص افزایش می یابد، قیمت ها به طور خودکار افزایش می یابد.

بر اساس نظرسنجی منتشر شده توسط مدیر دارایی‌های کریپتو، Grayscale، موجودی دارایی‌های دیجیتال در مسیر فراتر از ۱ تریلیون دلار است.

سرمایه گذاران تمایل دارند زمین های مجازی را به همان روشی که در سهام و املاک سنتی انجام می دهند انباشته کنند.

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها