|
کدخبر: 240538

تجربه جدید کاربران سامسونگ در دنیای متاورس + جزئیات

همان‌طور که ‌می‌دانید شرکت سامسونگ در روز ۶ ژانویه، سرویس متاورس اختصاصی خود به نام My House را به صورت رسمی راه‌اندازی کرد. حالا با گذشت یک ماه از راه‌اندازی این پلتفرم، سامسونگ خبر از موفقیت چشمگیر آن می‌دهد زیرا در ماه گذشته بیش از ۴ میلیون کاربر از متاورس My House دیدن کرده‌اند.

فناوری تجربه جدید کاربران سامسونگ در دنیای متاورس + جزئیات

 My House با همکاری پلتفرم آواتار سه بعدی شرکت Naver به نام Zepeto، در ابتدا در همایش CES ۲۰۲۲ راه اندازی شد. در این نمایشگاه سالانه فناوری، غول تکنولوژی کره ای از برنامه‌های خود و برخی از محصولات تکنولوژیک جدید خود پرده برداری کرد و مشتریان جوان زیادی را به سمت خود کشاند.

به زودی کاربران سامسونگ می‌توانند خانه‌های مجازی خود را با اثاثیه، لوازم و محصولات الکترونیکی این شرکت تزئین و شخصی سازی کنند.

متاورس یک دنیای سه بعدی و کاملاً آنلاین است که چند فضای مجازی مختلف را با هم ترکیب می‌کند. متخصصین فنی این تکنولوژی را به عنوان «آینده اینترنت» توصیف می‌کنند. ارزش کل بازار این حوزه در نوامبر ۲۰۲۱ حدود ۱۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

سامسونگ این پلتفرم را به عنوان یک «فضا برای تجربه تزئینی» توصیف کرده که کاربران می‌توانند خانه خود را دکور و تزئین کنند و برای این کار هم از اقلام و محصولاتی که به صورت مجازی در اختیارشان قرار گرفته، استفاده کنند.

از آن‌جایی که این متاورس در اپلیکیشن موبایلی Zepeto راه اندازی شده است، تعداد کاربران این پلتفرم در کمتر از یک ماه به بیش از ۴ میلیون نفر رسیده که بنابر اعلام شرکت سامسونگ، این تعداد کاربر از همه سرویس‌های همکار Zepeto بیشتر بوده است.

عصر تجربه دیجیتالی

سامسونگ در ماه‌های اخیر سعی در تسریع برنامه‌ها و افزایش همکاری‌های خود با دیگر صنایع و شرکت‌ها داشته تا بتواند در صنعت نوظهور و پرطرفدار ارزهای دیجیتال و متاورس هم جایگاه خوبی برای خود به دست آورد. رئیس بازاریابی جهانی سامسونگ، یانگ-هی لی (Young-hee Lee) در این باره می‌گوید:

    با موفقیت My House به عنوان اولین تجربه ورود ما به متاورس، ما با بهبود تجربه متاورس مشتریان به دنبال فعالیت گسترده تر در این حوزه و برقراری ارتباط بیشتر با نسل جدید و جوانان هستیم.

این غول تکنولوژی سازنده محصولات الکترونیکی در پلتفرم Decentraland هم یک فروشگاه مجازی همانند فروشگاه ۸۳۷ معروف خود واقع در خیابان واشنگتن نیویورک، منهتن ایجاد کرده است، گرچه این فروشگاه – با نام Samsung ۸۳۷X – برای مدت محدودی باز بود.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها