|
کدخبر: 245843

گوشی قدرتمند هواوی به بازار می آید + عکس

در حال حاضر اطلاعات دقیق و تاریخ خاصی اعلام نشده، اما معاون واحد بازاریابی مصرف‌کنندگان هواوی اخیرا در پستی ادعا کرده که خانواده میت ۵۰ بالاخره در دست ساخت قرار گرفته است. آیا غول چینی توانسته با کنار زدن موانع دوباره به فکر ساخت یک پرچمدار قدرتمند باشد؟

فناوری گوشی قدرتمند هواوی به بازار می آید + عکس

تصمیم هواوی برای ساخت سری میت ۵۰ نه تنها برای طرفداران خوشحال‌کننده است، بلکه نوید آینده بهتری برای این شرکت را می‌دهد. هواوی پارسال فقط از گوشی P۵۰ پرده برداشت و خبری از نسل جدید سری میت نبود. اما حالا گفته شده که میت ۵۰ هم وارد بازار خواهد شد.

«لی چانگژو»، مدیر ارشد هواوی اطلاعات خاصی در این باره منتشر نکرده است. ولی در پاسخ به کاربری که امیدوار بود بتواند میت ۵۰ را در MWC ۲۰۲۲ ببیند، پاسخ داد: «میت ۵۰ به بازار می‌آید، اما نه به این زودی. در حال حاضر تعداد زیادی محصول خوب دیگر وجود دارند که مستحق توجه‌اند.»

هواوی میت ۵۰ تابستان عرضه می‌شود؟

هرچند این خبر جزئیات زیادی ندارد، ولی نخستین باری است که بعد از مدت‌ها شاهد اشاره به این خانواده هستیم و همین می‌تواند بخشی از طرفداران را راضی کند و آن‌ها را امیدوار نگه دارد. پیش‌تر در گزارش‌های غیررسمی گفته شده بود که عضو جدید خانواده میت می‌تواند در حوالی ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد یا تیر ماه ۱۴۰۱) از راه برسد. ولی بهتر است این بازه زمانی را قطعی در نظر نگیرید.

اگر هواوی واقعا بخواهد در اواخر بهار یا اوایل تابستان پرچمدار بعدی خود را معرفی کند، این گوشی احتمالا قادر به استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا نسل ۱ پلاس خواهد بود. با این حال، میت ۵۰ با توجه به تحریم‌ها نمی‌تواند به شبکه ۵G تراشه کوالکام دسترسی داشته باشد. منتها تا زمان عرضه فاصله زیادی داریم و خیلی اتفاقات ممکن است مسیر تولید این خانواده را تغییر دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها