|
کدخبر: 245426

ویژگی خاص این گوشی سامسونگ در بازار + عکس

سامسونگ ماه گذشته از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کرد و طبق گفته کره‌ای‌ها، تمام گوشی‌های این سری اکنون زودتر از موعد اعلام شده، وارد بازار شده‌اند.

فناوری ویژگی خاص این گوشی سامسونگ در بازار + عکس

به نظر می‌رسد برخی خریداران این دستگاه‌ها پس از دریافت گوشی خود با پیغام به‌روزرسانی مواجه شده باشند زیرا کره‌ای‌ها ابتدا آپدیت امنیتی فوریه ۲۰۲۲ و اکنون برای اولین بار در بین تمام دستگاه‌ها آپدیت امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲ را برای آن‌ها منتشر کرده‌اند.

آپدیت امنیتی ماه فوریه گلکسی S۲۲ ،S۲۲ پلاس و اولترا تحت فریمور S۹۰xEXXU۱AVB۳ برای کاربران افغانستان، مصر و اروپا ارائه شده است و آپدیت جدید ماه مارس که ظاهر در دسترس کاربران آلمان قرار گرفته با فریمور S۹۰xBXXU۱AVBF منتشر شده است. انتظار می‌رود که در چند روز آینده کشورهای بیشتری این آپدیت را دریافت کنند. همچنین ممکن است در برخی کشورها که دستگاه در آن‌ها دیرتر عرضه می‌شود، به‌روزرسانی امنیتی مارس ۲۰۲۲ از قبل روی گوشی‌ها نصب شده باشد.

آیا مشکل نمایشگر گلکسی S۲۲ اولترا با این آپدیت برطرف شده است؟

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید سامسونگ که حجم آن بیش از ۸۰۰ مگابایت است، آسیب‌پذیری‌های مختلف مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند. همچنین باعث رفع اشکالات کلی و بهبود پایداری دستگاه می‌شود. از جمله مهم‌ترین مشکلاتی که تاکنون درباره این دستگاه‌ها گزارش شده، به نمایشگر S۲۲ اولترا و نمایش پیکسل‌های بهم ریخته مربوط می‌شود و سامسونگ گفته بود که به‌زودی با انتشار آپدیتی آن را برطرف می‌کند. هرچند هنوز منبع معتبری به برطرف شدن این مشکل اشاره نکرده اما برخی کاربران ادعا کرده‌اند که مشکل دستگاه آن‌ها برطرف شده است. با این حال باید منتظر تایید رسمی این موضوع باشیم.

در حالی که نسخه‌های استاندارد و پلاس این سری از طراحی مشابه با نسل قبل بهره می‌برند، مدل اولترا به گوشی‌های سری گلکسی نوت شباهت پیدا کرده و همچنین از جایگاه مخصوص نگهداری قلم بهره می‌برد. سامسونگ برای این گوشی‌های هوشمند با توجه به بازار هدف از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل یک استفاده کرده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها