|
کدخبر: 244575

گوشی جدید با مشخصات ویژه به بازار می آید + عکس

شرکت دوجی قصد دارد به زودی از گوشی Doogee S۹۸ رونمایی کند. دوجی اس ۹۸ از پردازنده ۶ نانومتری سری G مدیاتک بهره می‌برد و به دوربین دید در شب مجهز شده است.

فناوری گوشی جدید با مشخصات ویژه به بازار می آید + عکس

چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت مدیاتک در حال کار روی یک تراشه ۶ نانومتری با نام رمز Next-G است و حالا مشخص شده است که دوجی قصد دارد به عنوان یکی از اولین برند‌های استفاده کننده از این تراشه خود را مطرح کند. گوشی Doogee S۹۸ با عضو جدید سری G مدیاتک عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی Doogee S۹۸

دوجی می‌خواهد سه مدل گوشی را تحت عنوان سری S۹۸ روانه بازار کند. این سری شامل مدل‌های S۹۸، S۹۸ پرو و S۹۸ اولترا می‌شوند. مدل‌های پرو و اولترا قرار است در بهار رونمایی شوند؛ اما مدل استاندارد احتمالا ماه جاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر و مشخصات کامل این گوشی را مشاهده کنید.

دوجی S۹۸ توان پردازشی خود را از تراشه هلیو G۹۶ می‌گیرد که با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۲.۲ همراه شده است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD، حافظه مورد نیاز خود را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. در بخش نرم‌افزاری شاهد حضور اندروید ۱۲ هستیم و شرکت سازنده نیز وعده حداقل سه آپدیت اصلی اندروید به همراه بروزرسانی‌های امنیتی را خواهد داد.

گوشی Doogee S۹۸ در بدنه جلویی خود یک نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن +Full HD را دارد که توسط لایه‌ای از گوریلا گلس محافظت می‌شود و نرخ تراکم ۴۰۹ پیکسل در اینچ را به کاربر ارائه می‌کند. دوجی یک ناچ قطره طور را نیز برای جا دادن حسگر ۱۶ مگاپیکسلی سامسونگ S۵K۳P۹SP در قسمت بالایی نمایشگر در نظر گرفته است.

در بدنه پشتی این گوشی نیز یک نمایشگر دیگر وجود دارد. این نمایشگر دایره‌ای شکل است و ممکن است شما را به یاد هواوی P۵۰ پاکت بیندازد. ظاهرا این نمایشگر از تصویر زمینه جداگانه پشتیبانی خواهد کرد و می‌توان از آن به عنوان منظره‌یاب برای گرفتن عکس سلفی با دوربین اصلی استفاده کرد.

گوشی Doogee S۹۸

حالا که صحبت از دوربین شد، باید بگوییم که Doogee S۹۸ از مجموعه دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (میدان دید ۱۳۰ درجه) و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب با حسگر سونی IMX۳۵۰ می‌شود.

این دوربین‌ها با فلاش اصلی که زیر نمایشگر دایره‌ای قرار گرفته و دو نور فروسرخ برای دید در شب (که زیر دوربین اصلی و در سمت راست نمایشگر ثانویه قرار گرفته) همراهی می‌شوند. وزن دوجی اس ۹۸ برابر با ۳۲۰ گرم خواهد بود و ضخامت آن نیز به ۱۵.۵ میلی‌متر می‌رسد. بخشی از این وزن بالا به استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در دل گوشی بر می‌گردد.

گوشی جدید دوجی از شارژ سیمی ۳۳ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند و قرار است در سه رنگ طلایی، قرمز و نقره‌ای تیره عرضه شود. از دیگر قابلیت‌های گوشی Doogee S۹۸ می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری، گواهی IP۶۸/۶۹K برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و تاییدیه نظامی MIL-STD-۸۱۰G اشاره کرد.

یک دکمه با قابلیت شخصی‌سازی نیز در سمت چپ فریم گوشی قرار گرفته است؛ اما متاسفانه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست. در بخش ارتباطات نیز شاهد پشتیبانی از وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱ و NFC هستیم، ولی کاربران توانایی اتصال به شبکه ۵G را نخواهند داشت. هنوز در رابطه با قیمت دوجی S۹۸ اطلاعاتی منتشر نشده است.

همچنین اگرچه مشخصات دو گوشی Doogee S۹۸ پرو و اولترا به صورت کامل لو نرفته است؛ اما شایعات به استفاده از دوربین استارلایت در مدل پرو و دوربین حرارتی در مدل اولترا اشاره دارند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر