|
کدخبر: 245544

پیشرفت این برند گوشی چینی شگفت انگیز است

پیشرفت برند ریلمی در سال ۲۰۲۱ شما را حیرت زده می‌کند.

برند ریلمی در سال ۲۰۲۱ موفق به رشد ۵۰۰ درصدی در بازارهای اروپایی شده است. جالب است بدانید علت این پیشرفت چشمگیر چیست و چگونه به دست آمده است؟

طبق گزارشی که توسط شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics منتشر شده، ریلمی با رشد شگفت انگیز ۵۴۸ درصدی در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰، بیشترین رشد را در بازار اروپا تجربه کرده است. این برند چینی علیرغم اینکه سال ۲۰۱۹ به تازگی وارد بازار قاره سبز شده، اما از نظر رشد رتبه نخست را در سال ۲۰۲۱ به نام خودش ثبت کرده است. چهار ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ با رشد ۵۰۰ درصدی در فروش گوشی‌های برند ریلمی همراه بوده، در حالی که نرخ رشد فروش در کل سال به ۵۴۸ درصد هم می‌رسد.

اگر چه تفاوت اندکی بین نرخ رشد فروش محصولات ریلمی در بازار مناطق مختلف وجود دارد. به طور مثال فروش گوشی‌های این برند در اروپای مرکزی و شرقی با رشد ۶۴۳ درصدی سال به سال مواجه بوده، در حالی این نرخ رشد در اروپای غربی ۴۱۶ درصد بوده است.

این گوشی‌ساز چینی سال گذشته موفق شده برای نخستین بار در جمع ۵ گوشی‌ساز برتر نیز قرار بگیرد و بعد از اپل، سامسونگ، شیائومی و اوپو جایگاه پنجم را به نام خودش بزند (از نظر سهم بازار). در اروپای غربی، برند ریلمی از رتبه سیزدهم در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، در مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۱ میلادی به رتبه پنجم صعود کرده است. رشد این برند در اروپای مرکزی و اروپای شرقی حتی بیشتر هم بوده و از جایگاه سیزدهم به چهارم رسیده است.

شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics معتقد است که استراتژی بازار درست، سبد محصولات متنوع، مشخصات فنی مناسب به همراه قیمت رقابتی باعث شده realme به این مهم دست پیدا کند و چنین رشد سریعی را تجربه کند. طی هفته جاری این کمپانی قصد دارد از چند گوشی جدید دیگر نیز رونمایی کند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها